Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Győry Viktória
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:énkép
influencer
Instagram
marketing
önbecsülés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28603
Leíró adatok
Kivonat:A reklámoknak több szerepe van az életünkben annál, mint hogy a márkát vagy az eladni kívánt terméket népszerűsítsék. Nagy hatással lehetnek a személyiségünk és a lelki állapotunk alakulásában. Dolgozatomban az Instagramon megjelenő influencer marketing reklámjaira koncentrálok. Kutatásom célja az ezeket formáló hatások feltérképezése és az azokat meghatározó okok felkutatása. A kutatás jelentősége abban áll, hogy olyan fontos lélekre negatívan ható befolyásolási tényezőkre mutat, amelyek felfedése hozzájárulhat olyan megfelelő töltetű online reklámok gyártásához, amelyek nem okoznak negatív változást a fogyasztó életében és gondolkodásában. A dolgozat fő kutatási kérdése az emberi érzéseket és véleményt kiváltó influencer reklámok hatására utal. Milyen módon befolyásolja a közösségi média reklámjaiban, ezen belül is az Instagram influencer marketingjében megjelenő testideál a 21. századi nő önbecsülését, magabiztosságát és magáról, valamint másokról alkotott képét? Ezen fő kutatási kérdés megértését szolgálja az alkérdés: Hogyan kapcsolódik össze az influencer marketing és a nőkben kialakult önbecsülés? Ezen kérdések megértését szolgálja a mai online társadalom által idealizált testalkatok, valamint az azokra irányuló mozgalmak feldolgozása is.