A multichannel értékesítés szerepe és jövője a MÁV-START ZRT.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Burján Gábor
További közreműködők: Kozák Dr. Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:értékesítési csatorna
jegyvásárlás
MÁV-START Zrt.
multichannel
vasút
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28611
Leíró adatok
Kivonat:Az internet elterjedése megváltoztatta vásárlási szokásainkat és új igényeket, lehetőségeket hozott létre. Természetesen minden vállalatnak alkalmazkodnia kell, ha tartani szeretnék a lépést a korral és nem akarnak lemaradni. A jegyvásárlás folyamatát is szeretné mindenki minél egyszerűbben, rugalmasabban és kényelmesebben megoldani. Szakdolgozatomban szeretném bemutatni a magyar vasúttársaság, a MÁV-START Zrt. több csatornás jegyértékesítési rendszerének alapjait, működését, az értékesítési csatornákat és a jövőben rejlő lehetőségeket. Célom annak megismerése, hogy a vállalat utasai mikor, hol és melyik értékesítési csatornát választva vásárolják meg jegyüket, milyen szempontokat vesznek figyelembe, mi a véleményük ezekről az értékesítési csatornákról és hogyan lehetne a szolgáltatások színvonalán javítani, fejleszteni? Ezt szeretném a szekunder és primer kutatás eszközeinek segítségével elemezni.