Kína kiutazó turizmusa motivációi, igényei és lehetőségei– rávetítve Európára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Andrékó Anita Gyöngyvér
További közreműködők: Bottyán Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Európa
fogyasztói igények
kiutazó turizmus
kína
Magyarország
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28659
Leíró adatok
Kivonat:Kína a világ egyik leghatalmasabb országa, területileg is, népesség szempontjából is, illetve gazdaságilag nézve is. Ez alól a turizmus sem kivétel: Kína a világ legnagyobb turisztikai küldő piaca, valamint az 1 főre jutó költés tekintetében is jelentősek. A globális turizmus egy mozgatórugója, ezért érdemes megvizsgálni a kínai kiutazó turizmus jellemzőit és tulajdonságait.  Minél több kínai turista érkezik az országba, potenciálisan annyival megnő a turisztikai bevétel is, ezzel erősítve az ország gazdaságát. Ha Magyarország képes az utazási csomagjait, túráit konkretizálni és a kínaiakra specializálni, akkor nagyobb valószínűséggel még többen jönnek ide, még többet költenek, és lehetőség szerint vissza is fognak térni. Fontos, hogy megismerjük a kínaiak szokásait, rutinjaikat, az utazást ösztönző motivációikat és az ebből adódó elvárásaikat, igényeiket annak érdekében, hogy hatékonyabban és gyorsabban ki tudjuk elégíteni a turisták vágyait. A jövőre tekintettel Kína további fejlődés reményét sugározza, ezért megfontolandó Magyarország szempontjából, hogy részt vesz a kínai turisták megszerzéséért folytatott nemzetközi versenyben.