Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
Elmentve itt :
Szerző: | Goncalves Georgelina Conceicao |
---|---|
További közreműködők: |
Calin Dániel
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | emberi közösség eseménymarketing eseménypiac élménymarketing fogyasztói igények megismerése márkaaktiváció piacelemzés rendezvényszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28757 |
Hasonló tételek
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter
: Véniss Eszter
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána
: Simán Roxána
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
: Kelemen Attila
: Kelemen Attila
Népszerű sportágak rendezvényeinek turisztikai vonatkozásai Magyarországon
: Miller Orsolya
: Miller Orsolya
Népszerű magyar könyves podcastok összehasonlító vizsgálata
: Molnár Tímea
: Molnár Tímea
Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
: Kiss Bettina Nikolett
: Kiss Bettina Nikolett
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka
: Kecskés Rebeka
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A filmturisztikai célú utazások motivációinak és népszerű desztinációinak vizsgálata
: Vasas Noémi
: Vasas Noémi
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili
: Kovács Lili
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
Az e-kereskedelmi trendek és elektronikus fizetési megoldások napjainkban
: Bedi Bence
: Bedi Bence
A franchise, mint népszerű vállalkozási forma, a Stanley és az Agip Franchise vállalkozások bemutatása
: Hegyi Hegyi József
: Hegyi Hegyi József
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban
: Mucsi Balázs
: Mucsi Balázs
A tokaji borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége napjainkban
: Bón Vivien
: Bón Vivien
Az okoseszközökben rejlő marketingkommunikációs lehetőségek napjainkban és a jövőben
: Hajdu Péter
: Hajdu Péter
Az Alanor marketingkommunikációs tevékenysége és megoldások a fogyasztók megtartására, ösztönzésére
: Dorogi Luca
: Dorogi Luca
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az Inter-Európa Bank Rt. 2002. évi marketingkommunikációs tevékenysége, külön tárgyalva a "vonal feletti" és a BTL eszközöket - valamint egy marketingkommunikációs folyamat bemutatása egy konkrét (fiktív) példán keresztül az IEB hitelkártya kommunikációja
: Olti Dávid
: Olti Dávid
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Marketingkommunikációs kihívások a kis- és középvállalkozások körében napjainkban
: Krisán György
: Krisán György
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
Hasonló tételek
-
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter -
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna -
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta -
Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012) -
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter