Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Illés Bence
További közreműködők: Bánhalmi Árpád
Tölgyessy Dr. Péterné Sass Magdolna Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kiszervezés
szervezeti hatékonyság
szolgáltató központ
szolgáltatószektor
versenyképesség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28779
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom gyakorlati haszna abban rejlik, hogy sok nyelveket kiválóan beszélő fiatal még mindig nem ismeri a szolgáltatóközpontokot, miközben azok előszeretettel foglalkoztatnak Y és Z generációs munkavállalókat. Kutatásom rávilágíthatja a fiatalok figyelmét az SSC szektorra. Szakdolgozatom célja vizsgálni Magyarország lokációs előnyeit az SSC szektor vonatkozásában. Szintén célom vizsgálni az SSC-k külföldre helyezésének motivációit. Ugyancsak célom vizsgálni a diákmunka szerepét az SSC szektorban.Az SSC központok előszeretettel foglalkoztatnak idegen nyelveket beszélő, nagy szakmai tudással rendelkező frissdiplomásokat, diákmunkásokat. Az SSC szektor pedig több szempontból is vonzó a fiatalok számára. A vizsgált témával összefüggésben a következő kutatási kérdéseket fogalmaztam meg: 1)      Hogyan lesz versenyképes egy szolgáltatóközpont Magyarországon? 2)      Milyen problémákkal küzdenek a leggyakrabban hazánkban a szolgáltató központok? 3)      Milyen szervezeti változásokon megy keresztül egy szervezet? 4)      Miként integrálják egyre nagyobb mértékben a diákmunkásokat a szolgáltató központok? 5)      Miért vonzó a diákoknak, fiataloknak szolgáltató központokban dolgozni?