Illat- és színmarketing, avagy hogyan ösztönöznek vásárlásra érzékszerveink
Elmentve itt :
Szerző: | Basa Bella |
---|---|
További közreműködők: |
Németh Dr. Szilárd
Sebők Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ábrák érzékelés érzékszervek kutatási eredmények marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29030 |
Hasonló tételek
Illat és színmarketing a kávék világában a kávékóstoltatás, valamint a kávékapszulák színének hatása a fogyasztók fogyasztási szokásaira
: Haász Alexia
: Haász Alexia
Innovációs lehetőségek a marketingben. A marketing újszerű megközelítései; illat & színmarketing
: Raáb Réka Fatime
: Raáb Réka Fatime
A marketingkommunikáció hatása a fogyasztói vásárlásra
: Pálfi Dávid
: Pálfi Dávid
Szex a marketingben, avagy inkább késztet vásárlásra ami szexi-Esettanulmány a Natália gyertyamárkára
: Medve Natália Fanni
: Medve Natália Fanni
A digitalizáció és az e-kereskedelem hatása az élelmiszer-vásárlásra.
: Lutz Kristóf Sámuel
: Lutz Kristóf Sámuel
Illat - és szín marketing egy induló vállalkozási projekt, a La Boite esetén
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
Hogyan alapítsunk céget (Avagy ötlettől a megvalósításig)
: Horváth Enikő
: Horváth Enikő
Hogyan kóstoljunk bort? Vakon kóstolás – szubjektív, avagy objektív?
: Kiss Zsófia
: Kiss Zsófia
Hogyan tovább, avagy a családi vállalkozások legnagyobb kihívásai
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
Szingapúr avagy hogyan lett az Oroszlánvárosból „harapós kistigris"
: Kácsor Mónika
Megjelent: (2007)
: Kácsor Mónika
Megjelent: (2007)
Prezentációk technikai háttere avagy hogyan készítsünk hatásos prezentációkat
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
Esküvő zöld szemléletben, avagy hogyan szervezzünk fenntartható esküvőt
: Antal Barbara
: Antal Barbara
Valóban „zöld”-e a zöldhitelezés, avagy hogyan tovább?
: Szabó László
: Szabó László
Mindennapi korrupció - avagy hogyan gondolkodnak a fiatalok a korrupcióról?
: Kurgyis Zsuzsanna
: Kurgyis Zsuzsanna
Cloud Computing, avagy hogyan válik mindennapi életünk részévé a felhőtárolás
: Rech Attila Ádám
: Rech Attila Ádám
Airbnb hatása a szállodaiparra; avagy hogyan legyünk egyediek a piacon?
: Albrecht Cheyenne
: Albrecht Cheyenne
Merchandising gyermekárukon, avagy hogyan győzik meg a gyerekeket a rajzfilmfigurák
: Lendvai Emese
: Lendvai Emese
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
„Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Az MTVA arculatváltása - avagy hogyan válik közösségi médiává a közmédia?
: Balás Dorottya
: Balás Dorottya
E-sport gazdasági vizsgálata, avagy hogyan válhat Magyarország e-sport nagyhatalommá
: Grád András Tamás
: Grád András Tamás
Blogban az erő! Avagy, hogyan építsünk fel egy sikeres pénzügyi blogot
: Csillik László
: Csillik László
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
A piacvezető vállalatok titkai avagy hogyan tartsunk kézben egy piaci kategóriát
: Dujmó Nikolett
Megjelent: (2008)
: Dujmó Nikolett
Megjelent: (2008)
Diszkonthálózatokkal szemben a hipermarketek, avagy hogyan maradjon piacvezető a Tesco áruház.
: Nagy Renáta Klaudia
: Nagy Renáta Klaudia
A koronavírus hatása a 12 Revay Hotel működésére, avagy hogyan tovább?
: Poprádi Adrienn Polett
: Poprádi Adrienn Polett
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina
: Jurászik Edina
Az új évezred gyógyszertára avagy hogyan maradjunk versenyképesek a liberalizáció után
: Radvánszki Krisztina
: Radvánszki Krisztina
Női karrierutak - avagy hogyan változott meg a karriertervezés az évek során
: Csizmadia Réka
: Csizmadia Réka
Generációváltás a családi vállalkozásokban, avagy hogyan tovább, vállalkozó családok? A Ro-Ly Bau Kft esete
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
A társasági adó és a számvitel kapcsolata egy vállalkozás tevékenységén keresztül
: Basa Dávid
: Basa Dávid
Anyacoaching, avagy hogyan segítheti a coaching a kisgyermekes anyukák visszatérését a munkaerőpiacra?
: Wohner Györgyi
: Wohner Györgyi
Start-up-ból start-down, avagy hogyan fejlesszünk csőd közeli helyzetig? (esettanulmány)
: Puskás József
: Puskás József
Gyűlölnek, tehát vagyok? – avagy hogyan vélekedik a XXI. század ifjúsága a reklámokról?
: Faragó László Imre
: Faragó László Imre
Csavard fel a hangerőt avagy Hogyan használjuk a zene erejét a márkaépítésnél?
: Veres Tamás
Megjelent: (2013)
: Veres Tamás
Megjelent: (2013)
Munkavállalói készségek és a globális foglalkoztatás, avagy hogyan lett Magyarország Shared Service paradicsom?
: Nagy Krisztián Kevin
: Nagy Krisztián Kevin
Kuba és a válság, avagy Hogyan hatott a krízis az embargóval sújtott országra
: Bársony Balázs
: Bársony Balázs
3D nyomtatás irodai környezetben
: Basa Ádám
: Basa Ádám
Hogyan legyünk városiak költözés nélkül? – avagy a várossá nyilvánítás folyamatának bemutatása Jánosháza példáján
: Kovács Dorottya
: Kovács Dorottya
Hasonló tételek
-
Illat és színmarketing a kávék világában a kávékóstoltatás, valamint a kávékapszulák színének hatása a fogyasztók fogyasztási szokásaira
: Haász Alexia -
Innovációs lehetőségek a marketingben. A marketing újszerű megközelítései; illat & színmarketing
: Raáb Réka Fatime -
A marketingkommunikáció hatása a fogyasztói vásárlásra
: Pálfi Dávid -
Szex a marketingben, avagy inkább késztet vásárlásra ami szexi-Esettanulmány a Natália gyertyamárkára
: Medve Natália Fanni -
A digitalizáció és az e-kereskedelem hatása az élelmiszer-vásárlásra.
: Lutz Kristóf Sámuel