A Hungária Öko Garancia Kft. marketingmixének és a szőlőtermesztő gazdálkodók ellenőrző szervezet választásának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kanizsai Dorottya
További közreműködők: Melisek Eszter
Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:interjú
marketing
ökológiai gazdálkodás
SWOT-elemzés
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29140

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29140
005 20210301135024.0
008 210301suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kanizsai Dorottya 
245 1 2 |a A Hungária Öko Garancia Kft. marketingmixének és a szőlőtermesztő gazdálkodók ellenőrző szervezet választásának elemzése  |c Kanizsai Dorottya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a Hungária Öko Garancia Kft. piaci helyzetét szerettem volna feltárni. Központi eleme a szőlőtermesztő gazdálkodók szervezet választásának szokásai, valamint a cégekről alkotott kép megismerése volt.A kutatásom során szekunder adatok feldolgozásával az ökológiai gazdálkodás helyzetét mutattam be, hazai és nemzetközi szinten, kiemelve egy ágazatát, a szőlőtermesztést. Az adatokból jól látszódott, hogy az ökológiai gazdálkodás a különböző támogatások hatására nagyobb mértékben terjedni kezdett.Dolgozatomban Hungária Öko Garancia Kft marketingmixét vizsgáltam kizárólag csak a szőlőtermesztéssel foglalkozó ügyfelekkel kapcsolatosan. A primer kutatás során 6 szőlőtermesztéssel és borfeldolgozással foglalkozó termelővel, céggel készítettem interjút, akinek fele a vetélytárs ügyfele. A kiértékelés során elkészítettem a SWOT analízist. Ezek alapján szeretném feltárni a szőlőtermesztőknek szolgáltatást nyújtó szervezet kiválasztásának módját, motivációját, elégedettségüket és további elvárásaikat. A Hungária Öko Garancia Kft. sajnos még mindig nincs jelen a közbeszédben, köztudatban. Egyik oka az is lehet, hogy soha nem volt megfelelő marketingtevékenysége. 
695 |a interjú 
695 |a marketing 
695 |a ökológiai gazdálkodás 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szolgáltatásmarketing 
700 1 |a Melisek Eszter  |e ths 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29140/1/kanizsai_dorottya_szakdolgozat_nnfbuj.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29140/2/titkositasi_kerelem_kanizsai.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29140/3/SZTK_TO_kanizsai_dorottya_nnfbuj.pdf  |z Dokumentum-elérés