Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Egyesületének kommunikációs stratégiája
Saved in:
Main Author: | Zsolnai Melinda |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2007
|
Kulcsszavak: | Public Relations Kommunikációs stratégia SOS-Gyermekfalu Magyarország Egyesület Arculat Civil szervezetek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29397 |
Similar Items
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita
: Patkós Zita
A TIT Nógrád megyei egyesületének belső és külső kommunikációja
: Viszoczky Gabriella
: Viszoczky Gabriella
Az Európai Unió Bizottságának kommunikációs stratégiája magyarországi kitekintéssel
: Medve Tímea
: Medve Tímea
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
A Topjoy online kommunikációs stratégiája
: Csatlós Rita
: Csatlós Rita
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál
: Briski Melinda
: Briski Melinda
Magyarországi kis- és középvállalatok deviza fedezési stratégiája
: Sörös Réka
: Sörös Réka
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
Egy kedvezménykártya bevezetésének kommunikációs stratégiája A Fővárosi Vízművek Zrt. vízplusz kártyaprogramjának helye a fővárosi közműszolgáltatók kedvezményrendszerei közt
: Bacsó Alexandra
: Bacsó Alexandra
A Porsche Versicherungs AG. Magyarországi Fióktelepe üzleti tervkészítésének stratégiája
: Papp József
: Papp József
A gyerekkel.com weboldal applikációjának piaci bevezetése és kommunikációs stratégiája
: Bodnár Vivien Vanda
: Bodnár Vivien Vanda
A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
: Bokor Orsolya
: Bokor Orsolya
A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon
: Alattyányi Zsombor
: Alattyányi Zsombor
Új termék piaci marketingje, A Mucius Scaevola Kft. design termékeinek kommunikációs stratégiája
: Pap Rita
: Pap Rita
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
Az egészségpénztár CRM stratégiája
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
Az ALDI értékesítési stratégiája
: Bencze Balázs Imre
: Bencze Balázs Imre
Tenerife turizmus stratégiája
: Görög Orsolya
: Görög Orsolya
Nyíregyháza városmarketing stratégiája
: Révész Nikolett
: Révész Nikolett
Színházak pénzügyi stratégiája
: Végel Zsuzsa
: Végel Zsuzsa
Luxusmárka marketing stratégiája
: Juhászová Lívia
: Juhászová Lívia
Rákosmente marketing stratégiája
: Ténai Tamás
: Ténai Tamás
Az Európai Unió Afrika-stratégiája
: Dörnyei Beáta
: Dörnyei Beáta
Budapesten működő ENSZ szervezetek magyarországi kommunikációs tevékenysége
: Horváth Edit
Published: (2008)
: Horváth Edit
Published: (2008)
Egy vállalkozás kiválásának stratégiája
: Pál Krisztián János
: Pál Krisztián János
Vállalkozások forgóeszköz finanszírozási stratégiája
: Batmunkh Delgermaa
: Batmunkh Delgermaa
A Schönherz Iskolaszövetkezet stratégiája
: Koncsár Tamás
: Koncsár Tamás
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián
: Orosz Ádám Krisztián
Komárom városának településmarketing stratégiája
: Tóth Tamás Bence
: Tóth Tamás Bence
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
Kávé kereskedés értékesítési stratégiája
: Magyarics Bence
: Magyarics Bence
A Konyhatízezercikk marketing stratégiája
: Kiss Anett Natália
: Kiss Anett Natália
Brand kommunikáció és márkaépítés a zenei fesztiválokon. A Bacardi, mint piacvezető alkohol márka stratégiája alapján
: Pelikán Panna Polixéna
: Pelikán Panna Polixéna
Az Európai Unió terrorizmus elleni stratégiája
: Ábrányi Nikolett
: Ábrányi Nikolett
A zsalurendszerek marketingkommunikációs stratégiája az építőiparban
: Gyurcsik Fanni
: Gyurcsik Fanni
A pálinkafőzdék világa - az alkohol stratégiája
: Batta Fruzsina
: Batta Fruzsina
Similar Items
-
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita -
A TIT Nógrád megyei egyesületének belső és külső kommunikációja
: Viszoczky Gabriella -
Az Európai Unió Bizottságának kommunikációs stratégiája magyarországi kitekintéssel
: Medve Tímea -
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland -
A Topjoy online kommunikációs stratégiája
: Csatlós Rita