„Veni vidi vici"! - avagy a siker záloga Olszországban. Hasznos információk az olasz kommunikációs és kulturális sajátosságokról
Elmentve itt :
Szerző: | Norsics Nikolett |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Olaszország Üzleti kultúra Kultúraközi kommunikáció Üzleti kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29436 |
Hasonló tételek
”Hasznos szavak és kifejezések” avagy útikönyvek változó nyelvi információi
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2008)
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2008)
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Kézi zálogkölcsön, avagy A jelen záloga a szolgáltatásmarketing ismérvei szerint
: Polák Anikó
Megjelent: (2014)
: Polák Anikó
Megjelent: (2014)
Társadalmilag hasznos befektetések piacának fejlődése és jövője a hazai bankszektorban
: Liebe Zita Flóra
: Liebe Zita Flóra
Vény nélkül kapható patikai termékek vásárlási szokásai Magyarországon
: Farkas Benedek
: Farkas Benedek
Jellegzetességek a vény nélkül kapható gyógyszerek marketing aktivitásai vonatkozásában
: Orgován Éva
: Orgován Éva
A hasznos szabadidő eltöltés és művelődés, mint az időskori aktivitás megőrzésének lehetőségei
: Fitos Franciska
: Fitos Franciska
A budapesti Olasz Kultúrintézet kulturális diplomáciai szerepe napjainkban
: Dobos Lilla
: Dobos Lilla
A sikeres vezető kulcskompetenciáinak vizsgálata magyar, francia, illetve olasz vállalati kultúrákban
: Kaskötő Zsanett Tímea
: Kaskötő Zsanett Tímea
Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások
: Viktor Márk
: Viktor Márk
A Nemzeti Kulturális Alap tevékenységének elemzése a számviteli és a pénzügyi információk alapján
: Szamosi Gábor
: Szamosi Gábor
Argentin marha versus temelői piac avagy a rövid ellátási lánc, mint a fenntarthatóság záloga
: Tóth Benedek
: Tóth Benedek
A környezeti (számviteli) információk megjeleníthetősége
: Szemes Zsuzsa
: Szemes Zsuzsa
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
A közösségi média térhódítása - avagy az utazási bloggerek sikereinek záloga és munkásságuk hatása követőik utazási szokásaira
: Dócs András
: Dócs András
Idegenforgalmi információk társadalmi és gazdaságstatisztikai elemzése
: Antal Noémi
: Antal Noémi
Az OTC gyógyszerpiac, különös tekintettel a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók piacára, fókuszban az Algopyrin
: Losonczi Emese
: Losonczi Emese
Vállalati pénzügyi információk hatása a részvényárak változására
: Fehérvári Adrienn
: Fehérvári Adrienn
Valós idejű információk áramlásának útja a logisztikában
: Magyarné Sümegi Beáta
: Magyarné Sümegi Beáta
Az Epronex Zrt. eredménykimutatásából származó információk elemzése
: Lovas Bence
: Lovas Bence
Az olasz szaknyelv tanítása közben adódó lehetőségek kihasználása a kulturális háttérinformációk elmélyítésének érdekében
: Lakos Róbertné
Megjelent: (2009)
: Lakos Róbertné
Megjelent: (2009)
Az információk hozzáférhetőségének centrális jelentősége az akadálymentes turizmusban
: Mező Nikoletta
: Mező Nikoletta
Az olasz gazdasági válság
: Győry Béla
: Győry Béla
Leltározás által nyújtott pénzügyi információk, sajátos leltározási módszertanok vizsgálata
: Frankó Gábor
: Frankó Gábor
Előrejelezhető-e a fizetésképtelenség a nyilvános számviteli információk alapján?
: Hoffmann András
: Hoffmann András
Számviteli információk felhasználása menedzsment szemmel egy költségvetési szerv gyakorlatában
: Megyaszai Mariann
: Megyaszai Mariann
Olasz vendéglátóipari vállalkozások a magyar piacon - A budapesti olasz vállalkozások sajátos kihívásai
: Szelezsán Krisztián
: Szelezsán Krisztián
A Budapesti Olasz Kereskedelmi Kamara szerepe a rendszerváltás utáni olasz-magyar kapcsolatok alakulásában.
: Bocsi Dóra
: Bocsi Dóra
Az olasz médiát befolyásoló tényezők
: Kovács Dárius
: Kovács Dárius
Multilexikális egységek az olasz nyelvben
: Fodorné Bene Kata
Megjelent: (2018)
: Fodorné Bene Kata
Megjelent: (2018)
Olasz-magyar kereskedelmi kapcsolatok fejlődése
: Kövesdi Réka Adél
: Kövesdi Réka Adél
Az olasz működő tőkebefektetések Magyarországon
: Kiss Fanni
: Kiss Fanni
A Költségvetési Szerveket Kiszolgáló Intézmény tevékenységének elemzése számviteli információk alapján
: Vörösné Fekete Szilvia
: Vörösné Fekete Szilvia
Egy mezőgazdasági cég éves beszámolójának elemzése és az információk hasznosítása
: Bodnár Dóra
: Bodnár Dóra
A helyi önkormányzatok működésének elemzése pénzügyi és számviteli információk alapján
: Török Zsófia
: Török Zsófia
Az elmúlt évtized legfontosabb trendformáló hatásai az olasz FDI projektekre és az olasz gazdaságra
: Ozsváth András
: Ozsváth András
Kulturális intelligencia kompetencia a sikeres nemzetközi együttműködéshez
: Keresztfalvi Krisztián Soma
: Keresztfalvi Krisztián Soma
Olasz tésztaüzem és kereskedés marketing terve
: Bártfai Soma
: Bártfai Soma
Az olasz migráció története és kihívásai
: Bauer Emese
: Bauer Emese
Magyarország turisztikai helyzete az olasz küldőpiacon
: Móczó Renáta Valentina
: Móczó Renáta Valentina
Hasonló tételek
-
”Hasznos szavak és kifejezések” avagy útikönyvek változó nyelvi információi
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2008) -
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka -
Kézi zálogkölcsön, avagy A jelen záloga a szolgáltatásmarketing ismérvei szerint
: Polák Anikó
Megjelent: (2014) -
Társadalmilag hasznos befektetések piacának fejlődése és jövője a hazai bankszektorban
: Liebe Zita Flóra -
Vény nélkül kapható patikai termékek vásárlási szokásai Magyarországon
: Farkas Benedek