IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
Elmentve itt :
Szerző: | Péter Richárd Szilveszter |
---|---|
További közreműködők: |
Garai Ábel
Vilhelm Dóra Szandra |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | customer service IT tickets SAP Service Now support system terméktámogatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29502 |
Hasonló tételek
Projektkontrolling egy építőipari nagyvállalatnál
: Kreisz Zsolt
: Kreisz Zsolt
Végpontvédelem egy magyar nagyvállalatnál
: Iszály Imre Gergő
: Iszály Imre Gergő
Innovation Policies Supporting SMEs in China
: Zheng Yiyi
: Zheng Yiyi
Egy eszközkezelő szoftver bevezetése egy nagyvállalatnál.
: Buhály Tibor
: Buhály Tibor
IT Data Support feladatok jelentősége nagyvállalati környezetben
: Tóth András
: Tóth András
SAP rendszer pénzügyi felhasználása egy nagyvállalatnál
: Kádár Nikolett
: Kádár Nikolett
Tehetségek megtartása és motiválása egy nagyvállalatnál
: Mayer Lilla
: Mayer Lilla
Kommunikációs problémák egy német-magyar nagyvállalatnál
: Pál Kitti
: Pál Kitti
Utaztatás és rendezvényszervezés egy magyarországi nagyvállalatnál
: Bükszegi Tamara
: Bükszegi Tamara
Közösségi platformok szerepe az értékesítésben
: Szokola Nóra
: Szokola Nóra
Elektronikus számlázás egy nagyvállalatnál Az elektronikus számlázási rendszer bevezetésének kihívásai
: Kömlői Zsolt
: Kömlői Zsolt
Customer Support rendszerek fejlődése az SAP-nál
: Mogyorósi Balázs
: Mogyorósi Balázs
Az SAP vállalatirányítási rendszer működése egy nagyvállalatnál.
: Fülöp Ádám Tamás
: Fülöp Ádám Tamás
SAP rendszer pénzügyi folyamatainak elemzése egy nagyvállalatnál
: Kádár Nikolett
: Kádár Nikolett
A Home Office hatékonysága egy hazai nagyvállalatnál
: Ács Noémi
: Ács Noémi
ServiceNow rendszer bevezetése egy gyógyszeripari nagyvállalatnál
: Vass Csaba
: Vass Csaba
A beszerzés folyamata egy nemzetközi alumíniumipari nagyvállalatnál
: Fekete Máté
: Fekete Máté
Kihívások és megoldandó problémák a közösségi média platformok fejlesztésében
: Mandics Péter
: Mandics Péter
Kommunikációs csatornák az IT support és az ügyfeleik között
: Bokor István
: Bokor István
SAP HANA Product Support jelenlegi működése és jövője
: Mikó Zsombor
: Mikó Zsombor
IT Site Support működése és folyamatai az EATON szolgáltatóközpontjában
: Endrész Dávid
: Endrész Dávid
Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése
: Fodor János Márk
: Fodor János Márk
Marketingtevékenység vizsgálata a Soudal nagyvállalatnál
: Nagy Bence Artúr
: Nagy Bence Artúr
A vevőkiszolgálási idő csökkentésének lehetőségei egy vegyipari nagyvállalatnál
: Seres Beáta
: Seres Beáta
Projektmenedzsment és projektkontrolling rendszer bevezetése egy infokommunikációs nagyvállalatnál
: Felföldi Éva
: Felföldi Éva
A koronavírus okozta válság kezelése egy magyar nagyvállalatnál
: Virág Barna
: Virág Barna
Az operatív terezés elmélete és gyakorlata egy nagyvállalatnál
: Márton András Zoltán
: Márton András Zoltán
Operatív lean eszközök gyakorlati alkalmazása egy multinacionális nagyvállalatnál
: Pillmann Laura
: Pillmann Laura
Szállítóértékelés komplex vizsgálata egy infokommunikációs szektorban tevékenykedő nagyvállalatnál
: Bodnár Anna
: Bodnár Anna
Low code platformok szerepe az üzleti alkalmazásfejlesztésben
: Korek György
: Korek György
Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
: Dudás-Kass Zsombor Imre
: Dudás-Kass Zsombor Imre
Excel programozás és annak gyakorlati alkalmazása egy nemzetközi nagyvállalatnál
: Varga Orhidea Virág
: Varga Orhidea Virág
Kockázatmenedzsment alkalmazása és fejlesztési lehetőségei egy hazai építőipari nagyvállalatnál
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
Kognitív keresés dokumentumokban és a találatok vizualizációja egy nagyvállalatnál
: Strbik Fruzsina
: Strbik Fruzsina
Új felhőalapú integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése egy informatikai nagyvállalatnál
: Bozó Eszter
: Bozó Eszter
Projekt-kontrolling bevezetésének vizsgálata egy termelő tevékenységet végző nagyvállalatnál
: Erdélyi Tibor
: Erdélyi Tibor
Társadalmi felelősségvállalás a BP multinacionális nagyvállalatnál
: Papp Melinda
: Papp Melinda
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
Az üzleti intelligencia használata vállalati környezetben
: Horváth Richárd
: Horváth Richárd
Hasonló tételek
-
Projektkontrolling egy építőipari nagyvállalatnál
: Kreisz Zsolt -
Végpontvédelem egy magyar nagyvállalatnál
: Iszály Imre Gergő -
Innovation Policies Supporting SMEs in China
: Zheng Yiyi -
Egy eszközkezelő szoftver bevezetése egy nagyvállalatnál.
: Buhály Tibor -
IT Data Support feladatok jelentősége nagyvállalati környezetben
: Tóth András