Marketingkommunikációs stratégia a virtuális vállalkozás világában influencer, illetve fogyasztói szemszögből a közösségi média kapcsán
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy-Hadházi Dorottya |
---|---|
További közreműködők: |
Balog Arnold Zsolt
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói igények közösségi média marketingkommunikáció online marketing online reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29519 |
Hasonló tételek
Marketingkommunikáció HR szolgáltatói szemszögből A WHC Kft példája
: Szijártó Ágnes
: Szijártó Ágnes
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
A közösségi média marketing hatása a sport világában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Közösségi média szerepe az értékesítésben - Mobilredfox Kft. és az influencer marketing
: Orbán Dorottya
: Orbán Dorottya
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina
: Bata Bettina
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
Vállalatok fejlődése a Közösségi Média világában a Koronavírus-világjárvány alatt
: Pordán-Horváth Henrietta
: Pordán-Horváth Henrietta
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média és az influencer marketing befolyásoló hatása
: Lovácsi Fanni
: Lovácsi Fanni
A közösségi média influencer marketing napjainkban különös tekintettel az autentikus influencer-termék kapcsolatra
: Putz Olivér
: Putz Olivér
Influence of Media on Body Image Disorders
: Kovács Adina Dorottya
: Kovács Adina Dorottya
21. századi fizetési lehetőségek relevanciája a vendéglátásban fogyasztói szemszögből
: Vizvári Csaba
: Vizvári Csaba
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
Fogyasztói szokások vizsgálata videóstreaming-szolgáltatások kapcsán
: Diarra Safiatou
: Diarra Safiatou
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó
: Tamás Ildikó
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon
: Oláh Dorothea
: Oláh Dorothea
Csőd, illetve felszámolási eljárás helyzetének vizsgálata a Quaestor botrány kapcsán
: Siklós Dóra
: Siklós Dóra
Cég beolvadás adózási szemszögből
: Balogh Blanka
: Balogh Blanka
Vezetői eredményesség humánpolitikai szemszögből
: Fontos Anikó
: Fontos Anikó
Munkaerő-kölcsönzés munkavállalói szemszögből
: Sutus Tamás
: Sutus Tamás
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Fogyasztói magatartás vizsgálata a sörfogyasztás kapcsán Magyarországon
: Szabó Lőrinc László
: Szabó Lőrinc László
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
Betekintés a közösségi média és az influencerek jövőjébe – Az AR/VR technológia és a virtuális véleményvezérek előrelépése
: Kemény Alexandra Imola
: Kemény Alexandra Imola
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Influencer Marketing alkalmazása és hatása a divatipar világában
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
A különböző generációk (X, Y, Z) motivációja és motiválása a munka világában munkavállalói és munkáltatói szemszögből
: Fridvalszki Kinga
: Fridvalszki Kinga
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
: Rába Orsolya
: Rába Orsolya
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
Hasonló tételek
-
Marketingkommunikáció HR szolgáltatói szemszögből A WHC Kft példája
: Szijártó Ágnes -
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina -
A közösségi média marketing hatása a sport világában
: Nagy Dóra -
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika -
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória