Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Panyi Mária Magdolna
További közreműködők: Balog Adrienn
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kávézó
kutatás
marketing terv
marketingkutatás
szakirodalmi kutatás
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29610
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom során a Dunakeszin található Gofri Ház marketingtervét készítettem el. Szekunder és primer kutatásom során vizsgáltam a közösségi média, az online felületek és közösségi médiumok, valamint az influencerek fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását. Az eredmények alapján megállapítottam, hogy a fogyasztók figyelembe veszik a korábbi vendégek véleményét, értékelését. Beigazolódott, hogy a fogyasztók elsősorban az interneten, a különböző online felületeken tájékozódnak a vendéglátóegységekről. A kapott válaszokból kiderült továbbá, hogy nem igazán érdekli őket az influencerek ajánlása.