Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Fruzsina |
---|---|
További közreműködők: |
Brávácz Dr. Ibolya
Burka Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | direkt marketing marketing online marketing public relations reklámeszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29747 |
Hasonló tételek
Praktiker Építési- és Barkácspiacok Magyarország Kft. E-diszpo projektjének bemutatása
: Csörgi Szilvia
: Csörgi Szilvia
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Marketingkommunikációs eszközök a T-Systems Magyarország Zrt.-nél
: Inges Blanka
: Inges Blanka
A Praktiker webshop működésének bemutatása. Az internetes marketing eszközök elemzése.
: Zsalakó Zsolt
: Zsalakó Zsolt
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Építési beruházás döntés előkészítési folyamatainak utólagos vizsgálata "Nevenincs" Kft.-nél
: Tóth Gabriella
: Tóth Gabriella
Társasház építési beruházás bemutatása, elemzése
: Lukács Attila
: Lukács Attila
A Praktiker külső környezetének elemzése
: Schirok Martin Róbert
: Schirok Martin Róbert
A webshop és a marketing kapcsolata a Praktiker Magyarország példája alapján
: Csernyus Dorottya
: Csernyus Dorottya
A Praktiker marketing stratégiája és a beszerzés
: Ubornyák Zsuzsanna
: Ubornyák Zsuzsanna
Törzsvásárlói rendszerek bemutatása a barkácsszektorban, a Praktiker Magyarország Kft. esettanulmányon keresztül
: Tállai Dorottya
Megjelent: (2013)
: Tállai Dorottya
Megjelent: (2013)
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
Konverzió- és kosárérték növelés a Praktiker Webshop esetében
: Erdei Miklós
: Erdei Miklós
Fogyasztói magatartás változása az építési termék kereskedelmében
: Novák Kristóf
: Novák Kristóf
Földmunka építési munkával foglalkozó vállalkozások befektetési lehetőségei
: Monos Máté
: Monos Máté
Projektmenedzsment az építőiparban – egy építési projekt elemzése a ZÁÉV Építőipari Zrt.-nél
: Senkó Anett
: Senkó Anett
Marketingkommunikációs eszközök a Robert Bosch Kft.-nél
: Pákozdi Kinga
: Pákozdi Kinga
A munkáltatói márkaépítés (employer branding) a gyakorlatban a Praktiker Magyarország Kft. példája alapján
: Csernyus Dorottya Réka
: Csernyus Dorottya Réka
Projektek költségfelügyelete egy komplex építési beruházás példáján bemutatva
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
Exploratory study on Praktiker’s marketing strategy, and the effect of COVID-19
: Haigli Árpád
: Haigli Árpád
Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Az építési költségek változásainak és hatásainak vizsgálata a magyar építőipari szektorban
: Makláry Dávid
: Makláry Dávid
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök és csatornák hatékony alkalmazása a CCC Hungary Shoes Kft-nél
: Cseh Alexandra
: Cseh Alexandra
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A Praktiker piaci helyzetének elemzése a fogyasztói szokások tükrében
: Schirok Martin Róbert
: Schirok Martin Róbert
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Online marketingkommunikációs eszközök és azok gyakorlati alkalmazása a Merkapt Zrt.-nél
: Magyari Csaba László
: Magyari Csaba László
Marketingkommunikációs eszközök használata és jelentősége a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-nél
: Gombkötő Ágnes
: Gombkötő Ágnes
Praktiker kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján.
: Józsa Adél
: Józsa Adél
A Global Leading Conferences Kft.-nél megvalósuló marketingkommunikációs eszközök és tevékenységek bemutatása
: Nguyen Zoltán
: Nguyen Zoltán
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
Hasonló tételek
-
Praktiker Építési- és Barkácspiacok Magyarország Kft. E-diszpo projektjének bemutatása
: Csörgi Szilvia -
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya -
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta -
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter -
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán