Az értékesítés lehetőségei és határai az Orkrisz Kft-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Temesi Zsolt |
---|---|
További közreműködők: | Katz György |
Kulcsszavak: | Gyógyászati segédeszköz piac Értékesítés Piacelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2976 |
Hasonló tételek
Az értékesítés lehetőségei és határai az Aegon Lakástakarékpénztár Zrt-nél. Az értékesítés fejlődésének elemzése a fejlődésre ható tényezők alapján.
: Knausz Aletta Flóra
: Knausz Aletta Flóra
Az önköltségszámítás határai az Izotóp Intézet Kft-nél
: Palásti Dorottya
: Palásti Dorottya
Az intimitás és határai a reklámokban
: Fésű Renáta
: Fésű Renáta
A bizalom határai. Fukushima A katasztrófa kommunikációja vagy a kommunikáció katasztrófája?
: Sebestyén Dóra
: Sebestyén Dóra
A szoftvertesztelés határai - Meddig lehet eljutni az automatizált teszteléssel?
: Hoffer Tibor Géza
: Hoffer Tibor Géza
A szállodai értékesítés elemzése fejlődésének lehetőségei és határai, a forgalom dinamikája a ráható tényezők alapján az Art’otel Budapestnél
: Borovszki Zsuzsanna Judit
: Borovszki Zsuzsanna Judit
Az értékesítés befolyásoló tényezői a Daniella Villamosság Kft.-nél
: Dálnoki Dávid
: Dálnoki Dávid
Személyes értékesítés és telefonos üzletkötés vizsgálata az Ecorisk Kft-nél
: Seres Dorina
: Seres Dorina
A termelői értékesítés marketing lehetőségei
: Puskás Mária
: Puskás Mária
A többcsatornás értékesítés lehetőségei és kihívásai
: Kárász Márta
: Kárász Márta
Az On-line értékesítés lehetőségei a magyar építőanyag kereskedelemben
: Bedekovits Csaba
: Bedekovits Csaba
Az értékesítés módszertana
: Papadopulosz Dániel
: Papadopulosz Dániel
A digitális marketing fejlődése és határai a 21. században a Mito Communications Zrt. SEO adatain keresztül
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
A hatékony értékesítés elméletben és gyakorlatban az Eurosped Zrt.-nél
: Szakács Éva Zita
: Szakács Éva Zita
Személyes értékesítés a Chef Market Zrt.-nél
: Nagy-Sitkei Adrienn Andrea
: Nagy-Sitkei Adrienn Andrea
Termelés és értékesítés folyamata a Zalakerámia Zrt-nél
: Kupó Dóra
: Kupó Dóra
Az értékesítés mesterei a kereskedelmi közvetítők
: Sziklai Kinga
: Sziklai Kinga
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
Marketingkommunikáció – mint az értékesítés alapja
: Deák Anni
: Deák Anni
Értékesítés és hálózatépítés
: Winter Boglárka
: Winter Boglárka
Az értékesítés új formája A business developer /
: Sikó Dalma
: Sikó Dalma
Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél
: Glatz Kitti
: Glatz Kitti
Esettanulmány, értékesítés előkészítése
: Czifrik Katalin
: Czifrik Katalin
Az autóipar értékesítés utáni piacának helyzete
: Járfás Márk Imre
: Járfás Márk Imre
A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában
: Bocskai Boglárka
: Bocskai Boglárka
LEAN kontrolling mutatószámrendszer kialakításának lehetőségei a ROCKWOOL Hungary Kft-nél
: Rózsai Zsolt
: Rózsai Zsolt
A multichannel értékesítés szerepe és jövője a MÁV-START ZRT.-nél
: Burján Gábor
: Burján Gábor
Az értékesítés és a foglalások komplex elemzése
: Varga Szabina
: Varga Szabina
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. működése az online értékesítés növekedésének tükrében
: Herbert Martin
: Herbert Martin
A HR vezető rugalmasságának határai a hierarchikus közigazgatási szervezetben. A munkaerő megtartása a statikus szervezetben a gyors reakciók és a verseny világában.
: Szegi Orsolya
: Szegi Orsolya
A marketing és az értékesítés kapcsolata a Nestlé Hungária Kft.-ben
: Timár Dorottya
: Timár Dorottya
Az online értékesítés bevezetése és tapasztalatai a Piramis Építőház Kft. gyakorlatában
: Gyarmati Bettina
: Gyarmati Bettina
A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
: Tarcsi Szilvia
: Tarcsi Szilvia
Az értékesítés szerepe a Danubius Hotel Gellértben
: Jenei Gabriella
: Jenei Gabriella
Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
: Forró Viktória
: Forró Viktória
Az üzletkötői szakma bemutatása és az értékesítés motivációs háttere
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Hasonló tételek
-
Az értékesítés lehetőségei és határai az Aegon Lakástakarékpénztár Zrt-nél. Az értékesítés fejlődésének elemzése a fejlődésre ható tényezők alapján.
: Knausz Aletta Flóra -
Az önköltségszámítás határai az Izotóp Intézet Kft-nél
: Palásti Dorottya -
Az intimitás és határai a reklámokban
: Fésű Renáta -
A bizalom határai. Fukushima A katasztrófa kommunikációja vagy a kommunikáció katasztrófája?
: Sebestyén Dóra -
A szoftvertesztelés határai - Meddig lehet eljutni az automatizált teszteléssel?
: Hoffer Tibor Géza