Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Márton Marcell István
Other Authors: Brávácz Dr. Ibolya
Busák Orsolya
Format: Thesis
Kulcsszavak:Budget Autókölcsönző
fogyasztói elégedettség mérése
minőség
Otokoc Hungary Kft.
SERVQUAL
szolgáltatásmenedzsment
szolgáltatásminőség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29860
Description
Abstract:A dolgozat célja a fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség  értékelésének mérésének bemutatása. A dolgozatban a szükséges szakirodalmi tartalmak és fogalmak is megjelennek. Részeletesen bemutatásra kerül a Servqual-modell, és konkrét alkalmazása is. A dolgozat végén az eredmények kiértékelésén túl, egy elemzett mélyinterjú is található egy szolgáltató cég egyik vezetőjével.