Hogyan változott meg a fogyasztók magatartása 2019-es koronavírus következtében az online rendelésekkel kapcsolatban?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mayer Martin Markó
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Molnár Milán
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
e-kereskedelem
fogyasztói magatartás
fogyasztói szokások
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29917

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29917
005 20210921113340.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mayer Martin Markó 
245 1 0 |a Hogyan változott meg a fogyasztók magatartása 2019-es koronavírus következtében az online rendelésekkel kapcsolatban?  |c Mayer Martin Markó  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Munkámban a COVID-19 koronavírus hatására, az online rendelések során megváltozott fogyasztói magatartást fogom vizsgálni. A dolgozatban ismertetésre kerül többek között a fogyasztói magatartás témaköre, a márka fontossága, a digitalizáció egyes elemei, mint az internetpenetráció, digitális marketing vagy e-kereskedelem. A kutatásban leíró statisztikával, valamint kereszttáblás elemzésekkel igazolom, vagy vetem el a címben szereplő kérdésre válaszként kidolgozott hipotéziseket. 
695 |a digitalizáció 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a marketing 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
700 1 |a Molnár Milán  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29917/1/Mayer_Martin_D9SJMP_BGE_KKK_Marketing_Mesterszak_Diplomadolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29917/2/Mayer_Martin_Marko_D9SJMP_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf  |z Dokumentum-elérés