Hogyan befolyásolja a média jelenléte a fiatal generáció társadalomba való beilleszkedését, értékrendjének kialakulását
Elmentve itt :
Szerző: | Pál-Botházy Emese Kinga |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2007
|
Kulcsszavak: | Tömegkommunikáció Médiaelemzés Médiakutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30166 |
Hasonló tételek
Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?
: Horváth Csilla
: Horváth Csilla
Börtönlakók reintegrációja a társadalomba
: Osvald Gergő
: Osvald Gergő
A Z generáció munkaerőpiacon való jelenléte
: Gáncs Tamara Ramóna
: Gáncs Tamara Ramóna
Hogyan Befolyásolja a Home-Office a Teljesítményt?
: Süli Roland
: Süli Roland
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
Hogyan befolyásolja a vezetők érzelmi intelligenciája a beosztottak motiválását
: Bagó Viktória Sára
: Bagó Viktória Sára
Az intrinzik és extrinzik motiváció Hogyan befolyásolja a külső és belső motiváció az Y generáció tagjait?
: Bobrovszki Auguszta Kriszta
: Bobrovszki Auguszta Kriszta
Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
A női cigarettamárkák vizsgálata avagy Mi befolyásolja a fiatal nők vékony cigaretta márkaválasztási szokásait
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Az egyedi vállalati arculat kialakulását meghatározó arculati kézikönyv szabályrendszere a Matáv és a Seat példáján
: Mészáros Mónika Szilvia
: Mészáros Mónika Szilvia
A mesék érték-kommunikációja régen és ma, hogyan és mennyiben befolyásolja a gyermekek értékorientációját?
: Kukoda Alexandra
: Kukoda Alexandra
Több generáció jelenléte a munkahelyen konfliktusok és ezeknek kezelése
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere?
: Bakos Dóra
: Bakos Dóra
Tudatos kommunikáció vagy puszta jelenlét? Az énmárka építés eszközeinek bemutatása a fiatal generáció online és offline álláskeresési szokásainak vizsgálatán keresztül.
: Kiss Norbert
: Kiss Norbert
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
A fiatal felnőttkori krízisek és a kapunyitási pánik, az Y generáció bemutatása
: Gábris Emese
: Gábris Emese
Miként befolyásolja a pszichoszociális kockázatok kezeletlensége a hivatásos magyar gépjárművezetők munkáját, annak megtartását?
: Palacsik Kinga
: Palacsik Kinga
Mennyire befolyásolja a regionális informatikai helyzet a logisztikát?
: Sándor Ágnes, et al.
Megjelent: (2016)
: Sándor Ágnes, et al.
Megjelent: (2016)
Az informatika fejlődése, miként befolyásolja a vállalatok működését
: Rudenko Veronika
: Rudenko Veronika
A tudatos fogyasztói magatartás és az ökomarketing jelenléte a Békés megyei fiatal generációk körében
: Emődi Dorina Éva
: Emődi Dorina Éva
Kommunikációs eszközök alkalmazása a fiatal generáció közlekedésre nevelésében
: Bartos Anita
: Bartos Anita
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
A gamifikáció jelenléte és szerepe a marketingben
: Török Emese
: Török Emese
Generációs tudatosság- Hogyan segíthet a szervezeti kultúra a multigenerációs vállalatoknak?
: Megyery Kinga Dorottya
: Megyery Kinga Dorottya
Feketefoglalkoztatás jelenléte napjainkban
: Gerencsér Dóra
: Gerencsér Dóra
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
A vállalati partnerek jelenléte a Mamaison szállodák gazdálkodásában
: Seregély Emese
: Seregély Emese
A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban
: Mrlák Nikolett Mária
: Mrlák Nikolett Mária
A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
Fesztiválozási szokások, attitűdök a fiatal korosztályok körében
: Juhász Emese
: Juhász Emese
Az Inditex cégcsoport piaci jelenléte, és a hazai Zara üzletek munkájával való elégedettség vizsgálata
: Sebestyén Vivien
: Sebestyén Vivien
Befektetési alapok vizsgálata, illetve a fiatal korosztály megtakarításokkal és pénzügyi kultúrával való kapcsolata
: Tóth Zsolt
: Tóth Zsolt
A burnout (kiégés) szindróma jelenléte a magyar és osztrák turisztikai szervezetekben
: Szakasics Emese
: Szakasics Emese
GDPR jelenléte egy magyar vállalkozásban
: Micsa-Borgulya Mónika
: Micsa-Borgulya Mónika
A kiégés jelenléte teljesítményorientált világunkban
: Horváth Lili Éva
: Horváth Lili Éva
A labdarúgás jelenléte a sportturizmusban
: Szmola Bálint Gábor
: Szmola Bálint Gábor
Influenszerek jelenléte a szállodai üzletágban
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
CÉLELÉRÉS TÁMOGATÁSA COACHING-GAL Motiváció, útkeresés, életcél felfedezése Y-generációs fiatal vezetők esetében
: Sztanics Nikolett
: Sztanics Nikolett
Fiatal vállalkozók Az ötlettől a megvalósításig
: Simon Noémi
: Simon Noémi
Hasonló tételek
-
Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?
: Horváth Csilla -
Börtönlakók reintegrációja a társadalomba
: Osvald Gergő -
A Z generáció munkaerőpiacon való jelenléte
: Gáncs Tamara Ramóna -
Hogyan Befolyásolja a Home-Office a Teljesítményt?
: Süli Roland -
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél