Az iSTYLE Hungary Kft. E-commerce tevékenységének bemutatása a kereskedelmi és marketing aspektusok figyelembe vételével
Elmentve itt :
| Szerző: | Baróti Szilárd Norbert |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Apple Apple Premium Reseller business marketing Customer Journey customer service e-kereskedelem e-marketing - elektronikus marketing iSTYLE Hungary Kft. Marketing automatizáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30183 |
Hasonló tételek
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik
: Fülöp Patrik
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
UTAZÁSI AJÁNLAT KIALAKÍTÁSA A JAPÁN FOGYASZTÓI SZOKÁSOK FIGYELEMBE VÉTELÉVEL
: Preszter Bettina
: Preszter Bettina
II. kerületi Pedagógiai Szakszolgálatának feladata és gazdálkodása 5 éves időtartam figyelembe vételével
: Eipl Renáta
: Eipl Renáta
Magyarország turisztikai régióinak összehasonlító elemzése, elmaradottabb régiók fejlesztési lehetőségei a magyar sajátosságok figyelembe vételével
: Csomós Viktória Vivien
: Csomós Viktória Vivien
A CPE eszközök visszáru folyamatának vizsgálata gazdasági és környezetvédelmi szempontok figyelembe vételével a Magyar Telekom Nyrt. működésében
: Metzger Brigitta
: Metzger Brigitta
Egy vidéki utazásközvetítő iroda sikeres tevékenysége a fogyasztói szokások figyelembe vételével, a Kancsár és Társai Utazási Iroda Kft. példáján
: Lőrinczki Renáta
: Lőrinczki Renáta
Steel Eagle Commerce nemzetközi kereskedelmi tevékenységének elemzése
: Biró Enikő
: Biró Enikő
Fiók legyen, vagy leány? Az európai telephely útján végzett nemzetközi gazdasági tevékenység vizsgálata cégjogi, adójogi és pénzügyi szempontok figyelembe vételével
: Balogh Henriett
: Balogh Henriett
The impact of E-commerce on small medium enterprises in Hungary.
: Csontos Endre János
: Csontos Endre János
The Logistics of E-commerce system and development at JYSK in Hungary
: Domán Blanka
: Domán Blanka
Egy vezetésorientált költség-, és eredménykontrolling rendszer bevezetésének lehetősége a KKV sajátosságok figyelembe vételével - A KONTAKT-Elektro Kft. termelő kisvállalkozás példáján keresztül bemut
: Szemák Zsuzsanna
: Szemák Zsuzsanna
E-commerce Online behaviour of individuals and corporations on the current market
: Szolnoki Attila
: Szolnoki Attila
Nemzetközi jogi aspektusok napjaink társadalmi konfliktusaiban
: Máthé-Balázs Anna
: Máthé-Balázs Anna
History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary
: Varga Patricia
: Varga Patricia
E-commerce Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market /
: Csató Fanni
: Csató Fanni
Implementation and Logistics of E Commerce in Mongolia
: Enkhbold Dulguunmandakh
: Enkhbold Dulguunmandakh
The Effectiveness Of Personalization On E-commerce Platforms
: Filho Kelson Otaniel Glória
: Filho Kelson Otaniel Glória
E-Commerce Evolution Navigating Market Dynamics through Strategic Marketing
: Pang Xinyu
: Pang Xinyu
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
The present and the future of e-commerce online marketing tools at DHL
: Balogh Csenge
: Balogh Csenge
E-commerce collaboration-China and "the Belt and Road" cross-border e-commerce cooperation during COVID-19
: Li Yin
: Li Yin
Az e-commerce hatása a szállodaiparra
: Klein Lilla
: Klein Lilla
Internet technology and e-commerce in the digital economy
: Mihajlovic Nikola
: Mihajlovic Nikola
The E-Commerce Activities and Shopping Experience of IKEA
: Kispál Miklós Áron
: Kispál Miklós Áron
Unlocking Nespresso’s digital edge in e-commerce
: Fenyvesi Liliána Klára
: Fenyvesi Liliána Klára
E-Commerce Customer Satisfaction Examining the Implementation Gap Between Functional and Trust Dimensions
: Benayeche Ayoub
: Benayeche Ayoub
Vat taxation on Cross-border e-commerce in the EU
: Chen Wanji
: Chen Wanji
Impact of e-commerce on the brick and mortar retail industry
: Cavicchiolo Cristofer
: Cavicchiolo Cristofer
Az e-commerce, mint a kiskereskedelem jövője
: Milei Dániel
: Milei Dániel
The increasing importance of e-commerce with special attention to Azerbaijan.
: Bayramova Mirgunay
: Bayramova Mirgunay
The Sectoral Characteristics and Applied Models of E-commerce Techniques
: Somlai Réka
: Somlai Réka
Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei a felsőoktatásban – fenntarthatósági aspektusok
: Simon Ákos, et al.
Megjelent: (2025)
: Simon Ákos, et al.
Megjelent: (2025)
E commerce , SMEs, and globalization of enterprises T he growth, impact, and development in Jo rdan
: Bosheh Rami Issa Nicola
: Bosheh Rami Issa Nicola
E-commerce Retail & Online Shopping The Influence of Personality Traits & Satisfaction on Consumer Behavior & Preference
: Khashbat Anar
: Khashbat Anar
Az e-commerce világa az internetes vásárlási szokások
: Kudrjavcev Sándor
: Kudrjavcev Sándor
Chinese e-commerce merchants' role in international trade of the future
: Tong Tong
: Tong Tong
Az iSweet thai fagylaltozó értékesítési tevékenységének vizsgálata
: Zagyva Ádám
: Zagyva Ádám
Analysis of Thailand's e-Commerce development during Covid-19 pandemic
: Inthavong Anita
: Inthavong Anita
Hasonló tételek
-
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik -
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence -
UTAZÁSI AJÁNLAT KIALAKÍTÁSA A JAPÁN FOGYASZTÓI SZOKÁSOK FIGYELEMBE VÉTELÉVEL
: Preszter Bettina -
II. kerületi Pedagógiai Szakszolgálatának feladata és gazdálkodása 5 éves időtartam figyelembe vételével
: Eipl Renáta -
Magyarország turisztikai régióinak összehasonlító elemzése, elmaradottabb régiók fejlesztési lehetőségei a magyar sajátosságok figyelembe vételével
: Csomós Viktória Vivien