Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Havranek Zita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Front Office HostWare kommunikáció recepció Visegrád |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30185 |
Hasonló tételek
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Thermál Hotel Visegrád housekeping részlegének bemutatása és elemzése
: Vukics Lilla
: Vukics Lilla
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Hotel Clark és a Hotel Silvanus**** Visegrád marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Szűcs Boglárka
: Szűcs Boglárka
A zöld szállodák környezettudatos tevékenységének bemutatása a Silvanus Hotel Visegrád **** és a Royal Club Hotel Visegrád **** superior szállodák példája alapján
: Ember Andrea
: Ember Andrea
Visegrád venerunt, viderunt, vincere
: Tory Eszter
: Tory Eszter
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
Az Aranybánya Üdülőpark Front Office rendszerének bemutatása és árainak alakulása a foglalási oldalakon
: Demjén Csenge
: Demjén Csenge
A Royal Club Hotel Visegrád **** fenntarthatóságának bemutatása és elemzése Az ételpazarlás kihívásai és megoldásai.
: Domak Dávid Péter
: Domak Dávid Péter
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba
: Deli Csaba
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória
: Gyengési Viktória
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
Hasonló tételek
-
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia -
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória -
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté -
Thermál Hotel Visegrád housekeping részlegének bemutatása és elemzése
: Vukics Lilla -
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina