A Diageo belső PR tevékenységének szerepe és hatása a dolgozók ösztönzésére, identitásuk növelésére
Saved in:
Main Author: | Pásztor Kata Sára |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2007
|
Kulcsszavak: | Marketingkutatás Belső marketing Ösztönzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30217 |
Similar Items
Belső PR és humánpolitika
: Jánosa Barbara
: Jánosa Barbara
Diageo Plc. vállalatértékelése
: Blümmel Dávid
: Blümmel Dávid
Az Alanor marketingkommunikációs tevékenysége és megoldások a fogyasztók megtartására, ösztönzésére
: Dorogi Luca
: Dorogi Luca
Belső PR a felsőoktatásban Debreceni Egyetem Általános Orvostudományi Kar
: Tóth Mária
: Tóth Mária
A HIV prevenció növelésére irányuló marketing aktivitások
: Kulcsár Nikolett
: Kulcsár Nikolett
Kutyabarát munkahelyek kialakítása a vállalati hatékonyság növelésére
: Zircher Ágnes
: Zircher Ágnes
Motiváció és belső kommunikáció az irodai dolgozók körében
: Zolyomi Krisztina Katalin
: Zolyomi Krisztina Katalin
Belső PR tevékenység eszközei a tercier szektorban
: Fodor Petra
: Fodor Petra
Szervezeti és vezetői módszerek az IT és egyéb szellemi területen foglalkoztatottak elkötelezettségének ösztönzésére és fokozására
: Maszlag Nikoletta
: Maszlag Nikoletta
Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel
: Takács Anita
: Takács Anita
Az Encepur vakcina hazai átoltottságának növelésére irányuló marketing aktivitások
: Farkas-Kantár Dóra
: Farkas-Kantár Dóra
Különböző generációk összehasonlító elemzése magyar munkahelyi környezetben különös tekintettel az Y és Z generációk ösztönzésére
: Keresztes Roxána Evelin
: Keresztes Roxána Evelin
Revenue management szoftverek hatékonysága és kínálata a szállodai bevételek növelésére
: Magyar Ádám
: Magyar Ádám
A DIAGEO Kft. controlling rendszerének bevezetése és üzemeltetése
: Gondos Diána Erzsébet
: Gondos Diána Erzsébet
Vállalati motivációs eszközök a DIAGEO Kft. példáján keresztül
: Csekő Orsolya
: Csekő Orsolya
Az alkoholfogyasztási szokások Magyarországon, a Diageo termékeinek ismerete
: Óvári Zsombor Krisztián
: Óvári Zsombor Krisztián
A humánpolitika és a belső PR együttműködési lehetőségei és gyakorlata
: Németh Marianna
Published: (2007)
: Németh Marianna
Published: (2007)
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
A Hotel Intercontinental PR tevékenységének bemutatása Különös tekintettel a "Reshaping our world" program feladataira
: Sarkadi Julianna
: Sarkadi Julianna
A Doszénker Kft. PR tevékenységei
: Gódor Kata
: Gódor Kata
A Turizmus Kft. PR és marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Urbán Julianna Lili
: Urbán Julianna Lili
A Vállalati érték meghatározása a gyakorlatban, kiemelt figyelemmel a tulajdonosi érték növelésére
: Heuschmidt Ádám Sándor
: Heuschmidt Ádám Sándor
Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére
: Nagy Bernadett Krisztina
: Nagy Bernadett Krisztina
A devizaárfolyam-kockázat fedezeti ügyletekkel történő kezelése a Diageo gyakorlatában
: Fábián Zoltán
: Fábián Zoltán
A blogok szerepe a PR-ben
: Balyó Zsófia Mária
: Balyó Zsófia Mária
Fizikai dolgozók motivációja a kis- és középvállalatoknál
: Kása Kata Mercédesz
: Kása Kata Mercédesz
Társadalmi felelősségvállalás az alkoholiparban a Diageo vállalat példáján keresztül bemutatva
: Sztranyán Katalin
: Sztranyán Katalin
A Diageo plc vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének komplex értékelése
: Nagy Bence József
: Nagy Bence József
A különböző méretű vállalatok azonos célcsoportra irányuló PR tevékenységének összehasonlítása
: Dévényi Viktória
: Dévényi Viktória
Balance Jógastúdió. Külső és belső vállalati kommunikáció Marketing és PR a gyakorlatban
: Narancsik Virág
: Narancsik Virág
A digitalizáció hatása a PR-re
: Juhász Orsolya
: Juhász Orsolya
A Belső CSR fontossága a multinacionális cégeknél foglalkoztatott Y és Z generációs dolgozók körében
: Tóth Tardos Bendegúz
: Tóth Tardos Bendegúz
PR Reklámfilm
: Alm Tamás
: Alm Tamás
Digital PR
: Farkas Márton
: Farkas Márton
A Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Pappert Markó
: Pappert Markó
A PR tevékenység szerepe a kisebbségi önkormányzatoknál
: Györög Ildikó
: Györög Ildikó
Belső pr-tevékenység értékelő elemzése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. példáján keresztül
: Nagy Balázs Arnold
: Nagy Balázs Arnold
Gyorséttermi cég belső kommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Papp Noémi
: Papp Noémi
MG PR - A külső PR tevékenység jelentősége a mezőgazdaságban
: Pál Balázs
Published: (2007)
: Pál Balázs
Published: (2007)
PR a gyakorlatban
: Tóth Bence
: Tóth Bence
Similar Items
-
Belső PR és humánpolitika
: Jánosa Barbara -
Diageo Plc. vállalatértékelése
: Blümmel Dávid -
Az Alanor marketingkommunikációs tevékenysége és megoldások a fogyasztók megtartására, ösztönzésére
: Dorogi Luca -
Belső PR a felsőoktatásban Debreceni Egyetem Általános Orvostudományi Kar
: Tóth Mária -
A HIV prevenció növelésére irányuló marketing aktivitások
: Kulcsár Nikolett