Marketingstratégia a Trevenque informatikai cég magyarországi piacra lépéséhez
Elmentve itt :
Szerző: | Ujj Zsuzsanna |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Marketing-mix Trevenque |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30321 |
Hasonló tételek
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra
: Révész Petra
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid
: Lepres Dávid
A marketingstratégia megjelenése a Fibre Net Srl. termékeinek külföldi piacra való bevezetésében és promóciójában
: Drexler Mónika
: Drexler Mónika
Kompetenciamenedzsment egy informatikai cég gyakorlatában
: Vidáné Nagy Ágnes Éva
: Vidáné Nagy Ágnes Éva
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
Hazai HR tanácsadó cég informatikai háttértámogatása
: Ábrahámi Zoé
: Ábrahámi Zoé
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
„Munkavégzés távolról” az információs társadalomban – különös tekintettel az informatikai piacra
: Bódi Norbert
: Bódi Norbert
Egy cég beléptető rendszerének vizsgálata, informatikai háttere
: Boros Dóra
: Boros Dóra
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint
: Hudra Bálint
Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál
: Antovszki Anna
: Antovszki Anna
Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
: Budai Mihály Tamás
: Budai Mihály Tamás
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Új termék bevezetésével kapcsolatos marketingstratégia meghatározása A SpyTel piaci bevezetése a közvetlen értékesítés piacára
: Kopin Zsuzsanna
: Kopin Zsuzsanna
A fizetésképtelenség alakulásának hatása a magyarországi hitelbiztosítási piacra 2012-2016
: Sziráki Mónika
: Sziráki Mónika
Egy multinacionális cég magyarországi leányvállalatának bérgazdálkodása
: Szőke Veronika
: Szőke Veronika
Marketingstratégia a Perenna Palacsintázó piaci bevezetéséhez
: Volper Annamária
: Volper Annamária
Marketingstratégia kialakítása és kiépítése a Stikánál
: Maróti Dóra Katalin
: Maróti Dóra Katalin
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Németh Jázmin
: Németh Jázmin
Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül
: Baritz Balázs
: Baritz Balázs
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Szőke Hilda
: Szőke Hilda
Az online marketingstratégia befolyása a fogyasztóra
: Tordy Virág Zsófia
: Tordy Virág Zsófia
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál
: Freudenfeld-Förster Noémi
: Freudenfeld-Förster Noémi
Marketingstratégia online kereskedelmi környezetben Egy hazai csomagolóanyag iparági vállalat példája
: Pityi Barbara
: Pityi Barbara
Egy atomenergetikai cég tevékenysége, teljesítménye, elemzési rendszere, illetve informatikai háttere
: Kerényi Réka
: Kerényi Réka
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter
: Kővágó Eszter
Marketingstratégia a Z-generáció eléréséhez a bankszektorban
: Mircea-Dászkál Írisz
: Mircea-Dászkál Írisz
Made in Hungary - egy magyar divatcég marketingstratégia tervezete
: Kászonyi Dorka
: Kászonyi Dorka
Az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül
: Kameniczki Panna
: Kameniczki Panna
Az elektronikus aláírás, mint informatikai szolgáltatás piacra történő bevezetésének marketing stratégiája a MÁV Informatika Kft.-nél
: Kövesdiné Lőrincz Erika
: Kövesdiné Lőrincz Erika
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória
: Tóth Anna Viktória
Hasonló tételek
-
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra -
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid -
A marketingstratégia megjelenése a Fibre Net Srl. termékeinek külföldi piacra való bevezetésében és promóciójában
: Drexler Mónika -
Kompetenciamenedzsment egy informatikai cég gyakorlatában
: Vidáné Nagy Ágnes Éva -
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália