„Fapados marketing" a magyar piacon jelenlévő diszkont légitársaságok vizsgálata marketingszempontból
Elmentve itt :
Szerző: | Eigner Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2008
|
Kulcsszavak: | Fapados légitársaság Szolgáltatásmarketing Versenyelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30376 |
Hasonló tételek
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin
: Oravecz Katalin
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya
: Bekecs Dorottya
Fapados modell alkalmazhatósága az IT-n
: Balogh Gergely Endre
: Balogh Gergely Endre
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté
: Ritter Máté
A minőség és teljesítmény kapcsolata a fapados légitársaságok és busztársaságok tekintetében
: Vajda Ádám
Megjelent: (2012)
: Vajda Ádám
Megjelent: (2012)
Fapados és hagyományos légitársaságok kríziskezelése a koronavírus járvány alatt, fókuszban a Wizz Air
: Ozorai Márk Róbert
: Ozorai Márk Róbert
A charter- és a fapados járatok szerepe a szervezett utazásoknál
: Misti Evelin
: Misti Evelin
A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
: Mácsai Dorottya
: Mácsai Dorottya
Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából
: Skalidis Vasiliki
: Skalidis Vasiliki
Légiközlekedés a nagyközönségnek A fapados légitársaságok terjeszkedése Európában
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
Az európai diszkont légitársaságok árképzésének gyakorlata
: Végh Zsófia
: Végh Zsófia
Lovi? A magyar lóversenyzés elemzése marketingszempontból
: Tóth Anna
: Tóth Anna
A diszkont légitársaságok kialakulása, fejlődése és válságkezelése
: Schuszter Antal Tamás
: Schuszter Antal Tamás
Diszkont légitársaságok térnyerése és hatásuk a repülőtér fejlesztésre
: Bot Viktória
: Bot Viktória
Az utazási szokások változása a diszkont légitársaságok elterjedésével
: Veres Gabriella
: Veres Gabriella
A diszkont légitársaságok charterpiacra gyakorolt hatásának vizsgálata egyes desztinációkon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter
: Kővágó Eszter
A Diszkont légitársaságok hatása a Turizmusra és az utazási szokásokra
: Said Jasmin
: Said Jasmin
A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján
: Kertai Kinga
: Kertai Kinga
A charterpiac változásai egyes desztinációkban a diszkont légitársaságok piacra lépésével összefüggésben
: Hatala Márk
: Hatala Márk
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és a diszkont légitársaságok jelentősége Magyarországon
: Dusnoki Kitti
: Dusnoki Kitti
A diszkont légitársaságok térnyerése a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetése tekintetében
: Dobos Anett
: Dobos Anett
Az utazási szokások a diszkont légitársaságok térhódításával, valamint a koronavírus járvány miatt bekövetkezett változások vizsgálata
: Oláh Cintia
: Oláh Cintia
A szépségiparban jelenlévő hajkozmetikai termékeket forgalmazó multinacionális cégek helyzete és viselkedése a hazai piacon
: Kákonyi Anna
: Kákonyi Anna
Változások a magyarországi légi közlekedésben az elmúlt évtizedekben, különös tekintettel a diszkont légitársaságok térnyerésére
: Pinnyey Dóra Barbara
: Pinnyey Dóra Barbara
A belső kommunikáció hatása a munkavállalói elköteleződésre
: Eigner Alexandra
: Eigner Alexandra
Atipikus foglalkoztatási formák szerepe a munkaerőpiacon. Rugalmas foglalkoztatás időben és térben. Szervezeti, szervezési, megvalósítási kérdései.
: Eigner Rebeka
: Eigner Rebeka
A magyarországi munkaerőpiacon jelenlévő generációk álláskeresési szokásai
: Lengyel Dorina
: Lengyel Dorina
EU-N BELÜLI ÜGYLETEK ÁFA VONATKOZÁSAI
: EIGNER BETTINA
: EIGNER BETTINA
A nemzeti és diszkont légitársaságok közötti verseny hatása az utazók jelenlegi és jövőbeni fogyasztási szokásaira
: Becsei-Varga Tímea
: Becsei-Varga Tímea
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
A diszkont és a hálózatos légitársaságok közötti profit rentabilitás különbsége az Európai Unióban a légiközlekedés konszolidációja fényében
: Virágh Bence
: Virágh Bence
A diszkont és a hálózatos légitársaságok közötti rentabilitás és szolgáltatási színvonal különbség az Európai Unióban a légiközlekedés konszolidációja fényében
: Virágh Bence
: Virágh Bence
A magyarországi német diszkont áruházak összehasonlítása, különös tekintettel a Penny Market Kft.-re
: Szabados Ágnes
: Szabados Ágnes
Hasonló tételek
-
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk -
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila -
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin -
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya -
Fapados modell alkalmazhatósága az IT-n
: Balogh Gergely Endre