A hírnév fontossága a vállalatok számára
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Ákos |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Kulcsszavak: | Hírnév Public Relations |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30476 |
Hasonló tételek
A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje
: Stefanovszki Lili Piroska
: Stefanovszki Lili Piroska
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos
: Belucz Ákos
A marketing és digitális marketing fejlődése, a keresőoptimalizálás fontossága a vállalatok számára
: Vass Laura
: Vass Laura
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017)
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017)
Felhőszolgáltatások vállalatok számára
: Gajdos Pál István
: Gajdos Pál István
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2016)
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2016)
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella
: Bárány Gabriella
Morális és etikai elkötelezettség fontossága egy menedzser számára
: Rácz Tamás
: Rácz Tamás
A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fontossága napjainkban
: Laffer Lúcia
: Laffer Lúcia
Hírnév menedzsment a gyakorlatban Budapest metropolisz hírnévfejlesztési lehetőségei a gyakorlatban
: Katona Erzsébet
: Katona Erzsébet
A CEO Hírneve és a vezetői felelősség
: Herczeg Balázs
: Herczeg Balázs
A hírnév, mint a legsérülékenyebb immateriális vagyon
: Simon Illés
: Simon Illés
A CEO hírneve és a Personal Branding
: Für-Ugrin Fanni Barbara
: Für-Ugrin Fanni Barbara
Az üzletmenet folytonosságának fontossága a vállalatok életében
: Gönczi Máté Béla
: Gönczi Máté Béla
Hírnév menedzsment vizsgálata a Danubius Hotels Groupnál
: Juhász Bence
: Juhász Bence
Márkanév és hírnév összefüggései a gazdasági szférában
: Sarkadi Hajnalka
: Sarkadi Hajnalka
A fenntarthatóság fontossága a látogatók számára a rendezvényeken és fesztiválokon
: Morner Fanni
: Morner Fanni
A multikulturális környezet kihívásai a vállalatok számára
: Szegedi Brigitta
: Szegedi Brigitta
A social media előnye a vállalatok számára
: Zsiga Hanna
: Zsiga Hanna
Folyamatautomatizáció és digitalizáció hatása a vállalatok számára
: Sóti Tamás
: Sóti Tamás
Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
A cég munkaadói hírneve és az employer branding
: Garamvölgyi Eszter
: Garamvölgyi Eszter
Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban
: Imre Bálint
: Imre Bálint
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
Vállalatok nemzetköziesedésének fontossága a multinacionális magyar vállalatok és startupok útja a nemzetközi sikerig
: Nyitrai Noémi
: Nyitrai Noémi
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
Az emberi erőforrás menedzsment fontossága, feladata vállalatok összeolvadása esetében
: Bálint Hilda Melinda
: Bálint Hilda Melinda
Az integrált vállalatirányítási rendszerek előnye és hiányának hátránya a vállalatok számára
: Kókai Réka
: Kókai Réka
Az AIESEC, mint nemzetközi szervezet hozzájárulása és lehetőségei a magyar vállalatok számára
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Az Erste Bank Hungary Zrt. munkaadói hírneve és az employer branding munkavállalói szemszögből
: Dubabér István Marcell
: Dubabér István Marcell
A munkaadói hírnév építése a digitális térben a különböző generációk körében A social media mint eszköz a munkáltatói márkaépítés erősítésére
: Deák Boglárka
: Deák Boglárka
Vállalatok árfolyamkockázat-kezelése
: Morvai Ákos
: Morvai Ákos
Hasonló tételek
-
A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje
: Stefanovszki Lili Piroska -
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos -
A marketing és digitális marketing fejlődése, a keresőoptimalizálás fontossága a vállalatok számára
: Vass Laura -
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017) -
Felhőszolgáltatások vállalatok számára
: Gajdos Pál István