A Matheus Pálinkaház marketingstratégiájának átalakítása, a márkaismertség növelése
Saved in:
Main Author: | Németh Zsolt |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2013
|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Primer kutatás Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30479 |
Similar Items
Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
A pálinka bemutatása a Szigetköz Lelke Pálinkaház példáján keresztül
: Radics Bence
: Radics Bence
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit
: Töltési Judit
A Schrack Seconet Kft. szervezeti átalakítása
: Apró Anita Ágnes
: Apró Anita Ágnes
Gumiabroncshasználat és a Pirelli márkaismertsége Magyarországon
: Király Krisztina
: Király Krisztina
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
Szindikált hitelek könyvelési analitikájának átalakítása informatikai támogatással
: Nagy Tamásné
: Nagy Tamásné
Marketing Iránytű A Pálinka és az Etyeki Czimeres Pálinkaház, Peterke János túravezetésével
: Peterke János
: Peterke János
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
A Swarovski vállalati stratégiájának átalakítása a válság után
: Sátori Vivien
: Sátori Vivien
A Dunamenti Erőmű városfűtési rendszerének átalakítása, annak gazdasági jelentősége az erőmű müködésében
: Izsó Zsolt
: Izsó Zsolt
Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján
: Török Eszter Éva
: Török Eszter Éva
CyberPálinka avagy A pálinka internetes megjelenése és a DKP Pálinkaház Kft fészek stratégiája
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Márkaismertség egy régi-új szeretetmárka a Tisza Cipő esetében
: Tardi Anna
: Tardi Anna
Vezetői számviteli információs rendszer átalakítása a KIPSZER Elektromos Szerelő Zrt.-nél
: Medgyessy Anita
: Medgyessy Anita
A környezettudatosság szerepének növelése a magyarországi fesztiválkínálatban
: Németh Attila
: Németh Attila
Márkaépítés és márkaérték a Titem gyakorlati példáján keresztül, továbbá a márkaismertség felmérése
: Enkhbaatar Nandin
: Enkhbaatar Nandin
Schrack Seconet Kft. szervezeti átalakítása és annak hatása a vállalat költség és eredményalakulására
: Rimanóczy Csaba
: Rimanóczy Csaba
HATÉKONYSÁG NÖVELÉSE A BESZERZÉSBEN
: Regolics Laura
: Regolics Laura
Az Umbroll márkaismertségének növelése
: Török Laura Viktória
: Török Laura Viktória
A vállalati logisztika hatékonyságának növelése
: zhu jingyao
: zhu jingyao
A jövedelmezőség növelése hatékony készletezéssel
: Balog Patrik
: Balog Patrik
Egy pénzintézet válasza napjaink kihívásaira, avagy egy értékesítési szervezet átalakítása az új piaci igényekhez igazodva
: Varga-Hubert Nikolett
: Varga-Hubert Nikolett
Gyártási hatékonyság növelése automatizált adatgyűjtéssel
: Turányi Marcell
: Turányi Marcell
A motiváció növelése belső szervezeti coachinggal
: Schmidt Barbara
: Schmidt Barbara
A "Szentendrei árvízvédelmi védőmű megerősítése és átalakítása a történelmi óváros védelmének érdekében" című projekt megvalósítása és finanszírozása
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
Választott vidéki és budapesti színházak marketingstratégiájának összehasonlítása
: Taba Zsolt
: Taba Zsolt
Kápolnásnyék marketingstratégiájának kialakítása
: Radó Dávid László
: Radó Dávid László
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Ételfutárvállalat marketingstratégiájának kialakítása
: Varga Tünde
: Varga Tünde
Szervezet iránti elkötelezettség növelése egy multinacionális vállalatnál
: Keszi Dóra
: Keszi Dóra
A magyarországi kortárstánc láthatóságának növelése a marketingtevékenységen keresztül
: Laza Tímea
: Laza Tímea
A szolgáltatótevékenység hatékonyságának növelése az IT Services nemzetközi gyakorlatában
: Józsa Adrienn
: Józsa Adrienn
Termelés hatékonyságának növelése a Schneider Electric Zrt.-nél
: Bertók Eszter
: Bertók Eszter
A snowboard termékek eladás növelése 20%-al Magyarországon
: Gál Gergely
Published: (2007)
: Gál Gergely
Published: (2007)
Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel
: Borovszky Dániel
: Borovszky Dániel
Hatékonyság növelése a Libra3s integrált vállalatirányítási rendszerrel
: Riedl Zsófia Éva
: Riedl Zsófia Éva
A logisztikai szolgáltató partnerek hatékonyságának mérése, illetve növelése
: Szekeres Dárius
: Szekeres Dárius
Similar Items
-
Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán
: Onhausz Nikolett -
A pálinka bemutatása a Szigetköz Lelke Pálinkaház példáján keresztül
: Radics Bence -
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit -
A Schrack Seconet Kft. szervezeti átalakítása
: Apró Anita Ágnes -
Gumiabroncshasználat és a Pirelli márkaismertsége Magyarországon
: Király Krisztina