Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
Saved in:
Main Author: | Pichner Eszter |
---|---|
Other Authors: |
Kovács Dr. Ildikó
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | informatika it.hu kis- és középvállalkozás - KKV közösségi média marketing márka márkaépítés online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30569 |
Similar Items
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
A hazai kis- és középvállalkozások nemzetközi piacon való megjelenésének nehézségei és lehetőségei
: Erdő Réka
: Erdő Réka
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
A mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az online értékesítés megjelenésének lehetősége a BAHART-nál Esettanulmány kutatásmódszertan tantárgyhoz
: Oláh Péter Károly, et al.
Published: (2018)
: Oláh Péter Károly, et al.
Published: (2018)
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Az Év Honlapja díj online megjelenésének vizsgálata, javaslattétel azok javítására
: Bak Andrea
: Bak Andrea
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
A szálláshelyek online megjelenésének elemzése, hatásai és lehetséges távlatai
: Laczkó Zsombor
: Laczkó Zsombor
Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
: Tóth Annamária
: Tóth Annamária
Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál
: Benyeda Helga
: Benyeda Helga
Az Invia.hu mint online utazásközvetítő iroda működése
: Ujvári Vivien
: Ujvári Vivien
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté
: Holló Máté
A munkahelyi stressz megjelenésének okai és a teljesítménnyel való kapcsolata a vállalati gyakorlatban
: Némedi Norbert
: Némedi Norbert
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra
: Szücs Petra
Online marketing a hokameraberles.hu oldalon keresztül
: Keszthelyi Dorina
: Keszthelyi Dorina
A napizokni.hu szolgáltatás piaci bevezetése Growth Hacking eszközzel
: Békési Gergely
: Békési Gergely
Az állami szerepvállalás megjelenésének hatása a hulladékgazdálkodásban
: Serák Péter Martin
: Serák Péter Martin
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella
: Németh Boglárka Marcella
A Profession.hu CSR tevékenységeinek marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra
: Ruszkai Nóra
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Romkocsmák jövője Budapest belvárosában a Legjobbkocs-ma.hu Brand Kft. szemszögén keresztül
: Szanyi Lilla
: Szanyi Lilla
Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál
: Cvijovic Lídia
: Cvijovic Lídia
Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
Az online utazási ügyintézés bemutatása az Invia.hu utazásközvetítő irodán keresztül
: Nagy Gréta Alexa
: Nagy Gréta Alexa
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
Similar Items
-
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta -
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra -
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka