A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
Saved in:
Main Author: | Kelemen Kinga |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | Mercure City Center Foszk partnerparti rendezvény 2015 |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3120 |
Similar Items
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Egy szálloda rendezvénytevékenységének komplex elemzése
: Orosz Kinga
: Orosz Kinga
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
A Budapest Airport Hotel Stáció rendezvénytevékenységének komplett elemzése
: Dobos Gábor, András
: Dobos Gábor, András
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
Danubius Hotel Arena és Hungaria rendezvénytevékenységének bemutatása és elemzése
: Csernák Nikoletta Zsófia
: Csernák Nikoletta Zsófia
Az Aphrodite Hotel Wellness és Sport központ rendezvénytevékenységének komplex elemzése
: Fekete Viktória
: Fekete Viktória
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
A rendezvényszervezés gyakorlata a Novotel Budapest City példáján bemutatva
: Plascsevics Nóra
: Plascsevics Nóra
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill Szálloda Housekeeping tevékenysége
: Zátrok Renáta Mónika
: Zátrok Renáta Mónika
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett
: Gubán Zsanett
A berendezési tárgyak cseréjének hatása az Erzsébet Hotel City Center üzemeltetésére
: Muszti Anett
: Muszti Anett
A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján
: Lantos Péter
: Lantos Péter
Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
A Roombach Hotel Budapest Center SWOT-elemzése
: Szabados Evelin
: Szabados Evelin
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A KONFERENCIASZÁLLODÁK, MINT TURISZTIKAI ATTRAKCIÓK MAGYARORSZÁGON A HOTEL HUNGÁRIA CITY CENTER ÉS A DANUBIUS HOTEL ARENA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Juhász Rebeka
: Juhász Rebeka
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán
: Stelkovics Anett
: Stelkovics Anett
Az NH Budapest City hotel SWOT-analízise
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
A Cinema City moziba járó vendégek fogyasztói magatartása a Covid-19 fertőzés következtében
: Tichov Sarolta
: Tichov Sarolta
Vendégtípusok összehasonlítása és a szálloda által nyújtott szolgáltatások a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Pozsik Dorottya
: Pozsik Dorottya
Similar Items
-
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra -
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág -
Egy szálloda rendezvénytevékenységének komplex elemzése
: Orosz Kinga -
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó -
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna