Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében
Saved in:
Main Author: | Kurdi Fanni |
---|---|
Other Authors: | Hlédik Dr. Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing Magánegészségügy Kommunikáció Keresőmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/314 |
Similar Items
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla
: Sasvári Csilla
Marketing kommunikáció a magánorvosi piacon Magyarországon Az életkori különbségek ellenére, célcsoportok hatékony elérése
: Hajdu Csilla
: Hajdu Csilla
Ideális szakképzés megvalósulása Magyarországon – a középfokú kereskedelmi szakképzés tükrében –
: Monori Szilárd
: Monori Szilárd
Sportolók a reklámokban. Az ideális ideálok?
: Fekete Krisztina
Published: (2014)
: Fekete Krisztina
Published: (2014)
Honlap és közösségi média-megjelenésének vizsgálata éttermek esetében
: Gunya Gréta
: Gunya Gréta
A fogyasztói vélemények jelentősége az utazási szolgáltatások piacán
: Hüse Zoltán
: Hüse Zoltán
Online vélemények a konyhából a tányérig Hogyan formálják a fogyasztói döntéseket a vendéglátásban?
: Tóth Roland Olivér
: Tóth Roland Olivér
A Tokaji borok imázsa napjainkban a vélemények tükrében
: Buzai Éva
Published: (2013)
: Buzai Éva
Published: (2013)
Az ideális nőkép változása a sajtóban 1980-tól napjainkig
: Bolyki Andrea
: Bolyki Andrea
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
A Transzatlanti Kereskedelmi és Beruházási Partnerség a vélemények tükrében
: László Zsófia
: László Zsófia
Vezetői problémák és ideális vezetés a turizmus-vendéglátás területén
: Tátrai Gabriella
: Tátrai Gabriella
A Z generáció által támasztott elvárások az ideális munkáltatóval szemben
: Fügedi Barbara
: Fügedi Barbara
Az élelmiszerek kettős minősége- fogyasztói vélemények és a jelenség lehetséges megjelenése a vendéglátásban
: Fuferenda Sejla Szonja
: Fuferenda Sejla Szonja
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében
: Drevenka Henrietta Bernadett
: Drevenka Henrietta Bernadett
Internetes vendég vélemények hatása a housekeeping tevékenységére
: Vass Dóra
: Vass Dóra
Gépi tanulás alkalmazása vásárlói vélemények szentimentjének elemzésére
: Tamásovics Zsombor
: Tamásovics Zsombor
Az ökomarketing és a fogyasztói környezettudatosság jelenléte Magyarországon
: Csicsay Zsuzsa
: Csicsay Zsuzsa
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
A női magazinok hazai fogyasztói piacának jellemzői a megváltozott nőszerep tükrében
: Kovács Evelin
: Kovács Evelin
Könyvpiaci vásárlói motiváció vizsgálata Meglévő és potenciális fogyasztói vélemények összehasonlítása egy magyar sikerszerző esetében
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
A számvitelről alkotott hallgatói vélemények – azok hatása az eredményekre
: Kardos Barbara, et al.
Published: (2014)
: Kardos Barbara, et al.
Published: (2014)
„Akasztják a hóhért” – Hallgatói vélemények a duális képzésről
: Liber Evelin Fatime
: Liber Evelin Fatime
„Akasztják a hóhért” – Hallgatói vélemények a duális képzésről
: Liber Evelin Fatime
: Liber Evelin Fatime
Balazskicks, avagy Pachert Balázs jelenléte az online piactéren
: Morafcsik Márton
: Morafcsik Márton
A H1 Systems Kft. online jelenléte
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
Autóvásárlási preferenciák Magyarországon, és vélemények az elektromos hajtásmóddal kapcsolatban.
: Mayer Rudolf
: Mayer Rudolf
Magyarország online jelenléte, hírünk a világban a 2006. őszi magyar belpolitikai események hatása az országimázsra a külföldi online megjelenések tükrében
: Kőrösi Dóra
Published: (2009)
: Kőrösi Dóra
Published: (2009)
A magyar tőke jelenléte Horvátországban egy középvállalat tükrében
: Bécs-Grupcse Krisztina
Published: (2014)
: Bécs-Grupcse Krisztina
Published: (2014)
Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban
: Kerekes Sándor Balázs
: Kerekes Sándor Balázs
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Greta Thuberg befolyása a világpolitikára magyar hallgatói vélemények feltárásán keresztül
: Pogácsás Péter
: Pogácsás Péter
A zsidó vallási közösségek online jelenléte a covid alatt
: Bálint Bianka
: Bálint Bianka
A zsidó vallási közösségek online jelenléte a Covid alatt
: Bálint Bianka
: Bálint Bianka
Az állatotthon, ezen belül Az Ürömi Állatotthon online jelenléte és hatása
: Deák Sára Hanna
: Deák Sára Hanna
Feketefoglalkoztatás jelenléte napjainkban
: Gerencsér Dóra
: Gerencsér Dóra
Similar Items
-
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett -
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel -
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik -
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla -
Marketing kommunikáció a magánorvosi piacon Magyarországon Az életkori különbségek ellenére, célcsoportok hatékony elérése
: Hajdu Csilla