Az Aquaworld Resort Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Szücs Noémi |
---|---|
További közreműködők: | Gancsovné Rossi Krisztina |
Kulcsszavak: | Aquaworld Resort Budapest Hotel F&B feladatok rendezvényszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3154 |
Hasonló tételek
Az Intercontinental Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Németh Noémi Aletta
: Németh Noémi Aletta
Hotel President Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Klabacsek Szilvia
: Klabacsek Szilvia
Historia Hangvilla által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Babustyák-Horváth Eszter
: Babustyák-Horváth Eszter
A Mercure Budapest Korona által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Slam Patrik
: Slam Patrik
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST ÁLTAL ELLÁTOTT FOOD AND BEVERAGE MUNKASZERVEZÉSÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE
: Rábai Vivien
: Rábai Vivien
Az Arrabona étterem által ellátott F&B feladatok
: Nemes Sára
: Nemes Sára
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Juhász Krisztina
: Juhász Krisztina
A T62 Hotel által ellátott F&B feladatok
: Szakos Betti
: Szakos Betti
A Hotel President által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Farkas Krisztián
: Farkas Krisztián
A Novotel Budapest Danube Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Spilák Alexandra
: Spilák Alexandra
Az Alma Mater tanétterem által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
A New York Palota által ellátott F&B feladatok bemutatása
: Szatmári Brigitta
: Szatmári Brigitta
A NOVOTEL CENTRUM ÁLTAL ELLÁTOTT F&B FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE
: Faragó Anett
: Faragó Anett
A Radisson Blu Béke Hotel, Budapest által ellátott F&B feladatok
: Kupás Dorina
: Kupás Dorina
A Vörös Postakocsi Étterem által ellátott F&B feladatok
: Csépke Katalin
: Csépke Katalin
F&B által ellátott feladatok részletes bemutatása és elemzése a Sofitel szállodában
: Kristó Frigyes
: Kristó Frigyes
Az üzlet által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése a Tanya Csárda Étteremben.
: Bajkai Bettina
: Bajkai Bettina
A Radisson Blu Béke Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
A Calimbra Wellness és Konferencia Hotel**** által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Gramantik Fanni
: Gramantik Fanni
A Hotel Novotel Budapest City által ellátott F&B feladatok (A'la carte, rendezvény, kiszállítás...) bemutatása, elemzése
: Kocza Krisztina
: Kocza Krisztina
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina
: Zádori Krisztina
Az üzlet által ellátott F&B feladatok (a’la carte, rendezvény, kiszállítás) bemutatása, elemzése a La Fiesta Party Service-nél
: Pribelszky Zsolt
: Pribelszky Zsolt
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
Az Aquaworld Resort Budapest rendezvényszervezésének és rendezvénykínálatának elemzése
: Boros Péter
: Boros Péter
A Sugár Bowling & Pub által ellátott feladatok bemutatása, elemzése
: Varga Franciska
: Varga Franciska
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla
: Gudricza Laura Csilla
Aquaworld Resort Budapest bemutatása, Tevékenységének, működésének elemzés, fejlesztési javaslatok
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Panaszszituációkezelés az Aquaworld Resort Budapest Szálloda és Élményfürdőben
: Valentinyi Anikó
: Valentinyi Anikó
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST BEMUTATÁSA, WELLNESS RÉSZLEG SZOLGÁLTATÁSAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK
: Juhász Viktória
: Juhász Viktória
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST SZOLGÁLTATÁSAINAK BEMUTATÁSA, ÉS A VÁRHATÓ FEJLESZTÉSEK
: Schuck Kata
: Schuck Kata
HOUSEKEEPING ÁLTAL ELLÁTOTT FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE AZ AQUINCUM HOTEL BUDAPESTBEN
: Mihály Dániel
: Mihály Dániel
Toborzási, kiválasztási, felvételi eljárások az Aquaworld Resort Budapest Hotelben
: Oláh Bettina Kinga
: Oláh Bettina Kinga
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda
: Szecsődi Vanda
Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
: Mihályi Petra Anna
: Mihályi Petra Anna
Toborzási és kiválasztási folyamat lépései az Aquaworld Resort Budapest szállodában
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Szállodai F&B részleg elemzése az USA-ban a The Sagamore Resort példáján keresztül
: Paltineanu Evelin
: Paltineanu Evelin
Aquaworld Resort Budapest-Oriental Spa Wellnes-és Fitneszközpont szolgáltatásainak bemutatása, várhatò fejlesztések
: Hajdu Zsòfia
: Hajdu Zsòfia
Hasonló tételek
-
Az Intercontinental Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Németh Noémi Aletta -
Hotel President Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Horváth Krisztina -
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Klabacsek Szilvia -
Historia Hangvilla által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Babustyák-Horváth Eszter -
A Mercure Budapest Korona által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Slam Patrik