Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szettele Zsuzsanna
Other Authors: Marosán Dr. György
Format: Thesis
Kulcsszavak:Környezetelemzés
Marketingstratégia
Kérdőív
Fogyasztói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/325

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg325
005 20150806132200.0
008 150305suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szettele Zsuzsanna 
245 1 0 |a Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata  |c Szettele Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Környezetelemzés 
695 |a Marketingstratégia 
695 |a Kérdőív 
695 |a Fogyasztói magatartás 
700 1 |a Marosán Dr. György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/325/1/FINAL%20SZAKDOLGOZAT_TWINGO.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/325/7/HivatalosBejegyzes%20%2830%29.pdf  |z Dokumentum-elérés