Egy tervezett új ásványvíz márka piacának, versenytársainak elemzése
Saved in:
Main Author: | Kaja Kitty |
---|---|
Other Authors: | Hamburger Béla |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | ásványvízpiac piackutatás versenytárs Versenytárs elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3250 |
Similar Items
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona
: Fodor Henriett Ilona
A Pajzos Zrt. versenytársainak elemzése
: Bacsó Barbara
: Bacsó Barbara
Egy márka felvevő piacának vizsgálata, szegmentálás, vásárlás-ösztönzés elemzése
: Riedl Fruzsina Anna
: Riedl Fruzsina Anna
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence
: Szélpál Bence
Öngondoskodás, a tervezett jövő
: Méhes Georgina Ildikó
: Méhes Georgina Ildikó
ABÁDSZALÓK SZÁLLÁSHELY PIACÁNAK ELEMZÉSE, EGY ÚJ PANZIÓ LÉTESÍTÉSÉNEK LEHETŐSÉGE
: Som Gábor Dániel
: Som Gábor Dániel
Egy tervezett gyógyfürdő-projekt megvalósíthatóságának a vizsgálata
: Sebestyén Csaba
: Sebestyén Csaba
A Hungexpo Zrt. hazai és nemzetközi versenytársainak elemzése
: Borzsák Mariann
: Borzsák Mariann
Falukrém Kft. által tervezett új termelő egység létrehozásával kapcsolatos élelmiszerbiztonsági kérdések
: Radványi Barbara
: Radványi Barbara
A budai fonódó villamoshálózat bemutatása, tervezett változatainak elemzése
: Borbély Bence
: Borbély Bence
Új- és használtautó vásárlási szokások felmérése, piacának elemzése
: Takács Zoltán
: Takács Zoltán
A Dél-100 Kft és a versenytársainak bemutatása, elemzése
: Csík Vivien
: Csík Vivien
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2008-as, 2009-es és 2010-es beszámolójának komplex elemzése
: Hartai András
: Hartai András
Az Art Kingdom Dance Community és versenytársainak marketingkommunikációja
: Bakó Barbara
: Bakó Barbara
Ingatlanügyletekkel foglalkozó vállalatcsoport piaci helyzetének és versenytársainak vizsgálata
: Ambrus Edina
: Ambrus Edina
A magyar lakosság ásványvíz fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Szentkirályi Ásványvízre
: Muslmani Khaled Roland
: Muslmani Khaled Roland
A Global Leading Conferences Kft. egy tervezett konferenciájának kommunikációs terve
: Nyuka Gergely
: Nyuka Gergely
A Hilton Budapest szálloda és versenytársainak F&B gazdálkodásának összehasonlító elemzése
: Csetnegi Andrea
: Csetnegi Andrea
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára
: Borody Szilvia
Published: (2014)
: Borody Szilvia
Published: (2014)
Budapest legény-búcsú piacának elemzése
: Marosi Bálint
: Marosi Bálint
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A tervezett stratégiai beszerzési folyamat bemutatása a Truckhungária Kft. esetében
: Szakos Nóra
: Szakos Nóra
A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai
: Szokol-Humay Dea
: Szokol-Humay Dea
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
A Kiskunlacházi Kavicsbánya Kft. termék előállító technológiájában tervezett beruházás, költség és eredményalakulásának elemzése
: Szabó Mátyás
: Szabó Mátyás
Új termék bevezetésének vizsgálata az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Reszegi Kitty
: Reszegi Kitty
A marketingkommunikáció szerepe a Szentkirályi ásványvíz világsikerében, avagy Mely gazdasági tényezőknek köszönhető a Szentkirályi világsikere?
: Szászfalvi Bence
Published: (2014)
: Szászfalvi Bence
Published: (2014)
Az online marketing és szerepe a szállodaiparban, valamint a tervezett vállalkozásnál
: Schütz Alexandra
: Schütz Alexandra
Egy speciális- gyógyászati célra szánt- tápszer tervezett marketingkommunikációjának fejlesztése, különös tekintettel az online betegkommunikációra
: Szőke Csilla
: Szőke Csilla
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
A munkáltatói márkaépítés aspektusai és az MBH Bank Nyrt. és versenytársainak külső munkáltatói márkaépítése.
: Bogár András
: Bogár András
Egy választott termékcsoport piacának jellegzetességei egy konkrét árucsoporton elemezve
: Burzi Brigitta
: Burzi Brigitta
Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei
: Horváth Kata Anna
: Horváth Kata Anna
Kézműves sörök piacának alakulása Magyarországon
: Varga Dániel
: Varga Dániel
Kézműves sörök budapesti piacának vizsgálata
: Füle Barbara Zsuzsanna
: Füle Barbara Zsuzsanna
Debrecen turisztikai vonatkozású megvalósult, tervezett és lehetséges fejlesztései, és hatása a várost felkereső utazóközönségre
: Gyergyai Bernadett
: Gyergyai Bernadett
Az egészségturizmus keresleti és kínálati piacának elemzése a Balatonon
: Weszely Ágnes
: Weszely Ágnes
Az Airbnb piacának elemzése és szabályozási lehetőségei Budapest belvárosában
: Farkas Attila
: Farkas Attila
Női hetilapok piacának elemzése, különös tekintettel a Meglepetés magazinra
: Hajdú Rita
Published: (2007)
: Hajdú Rita
Published: (2007)
Similar Items
-
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona -
A Pajzos Zrt. versenytársainak elemzése
: Bacsó Barbara -
Egy márka felvevő piacának vizsgálata, szegmentálás, vásárlás-ösztönzés elemzése
: Riedl Fruzsina Anna -
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence -
Öngondoskodás, a tervezett jövő
: Méhes Georgina Ildikó