Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
Elmentve itt :
Szerző: | Hegedűs Nikolett |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Nemi szerepek Kérdőives felmérés Reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/32891 |
Hasonló tételek
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda
: Gálos Linda
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Társadalmi, nemi sztereotípiák a labdarúgás hazai világában Az 1. FC Femina futballcsapat története
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória
: Kalicz Viktória
A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Ráskai Dóra
: Ráskai Dóra
Nők a férfiak világában, avagy a nők vezetővé válásának nehézségei
: Szilágyi Zsuzsanna
: Szilágyi Zsuzsanna
Kommunikációs különbségek férfiak és nők között
: Hargitai Dominika Nikolett
: Hargitai Dominika Nikolett
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
Nők és férfiak közötti esélyegyenlőség a munkaerőpiacon
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Nők és férfiak társadalmi és munkaerő-piaci esélyegyenlőségének elemzése a Norvég Királyság példáján keresztül
: Pócs Mariann
: Pócs Mariann
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
A nők reprezentációja a reklámokban, reklámpszichológiai megközelítéssel
: Standor Kíra Anita
: Standor Kíra Anita
Kommunikációs különbségek az üzleti életben férfiak és nők esetében
: Jusztin Roland
: Jusztin Roland
Mivé váltatok nők? Hova lettetek férfiak? Akkor most ki is hordja a nadrágot? Nemi diszkrimináció, betiltott és szexista reklámok
: Szilágyi Annamária
: Szilágyi Annamária
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
A fogyasztói társadalom ünnepeinek vizsgálata a nők és a férfiak nézőpontjából
: Medve Ildikó
: Medve Ildikó
Nők és férfiak esélyegyenlősége a munkaerőpiacon az Európai Unióban és Magyarországon
: Török Adrienn
: Török Adrienn
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
Kulturális sztereotípiák
: Hidasi Judit
Megjelent: (1996)
: Hidasi Judit
Megjelent: (1996)
Nők a vezetésben és a nemi alapú akadályok a munkahelyen
: Szvoboda Petra
: Szvoboda Petra
A munkaképes korú férfiak és nők közti fizetésbeli különbségek és hatásuk hazánkban
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
Nemi egyenlőtlenség a magyar munkaerőpiacon a nemi sztereotípiák hatása a magyar női közép- és felső vezetők megítélésére és elfogadására
: Rózsa Lili
: Rózsa Lili
A nők helyzete a munkaerőpiacon A férfiak és nők közötti karrierlehetőségek vizsgálata az IT Services Hungary Kft.-nél.
: Kakuk Orsolya
: Kakuk Orsolya
Nők a „férfias”, férfiak a „nőies” szakmákban Tanítók és polgármesterek szakmai pályafutásának összehasonlítása
: Oros Nikoletta
: Oros Nikoletta
Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban
: Hegedüs Bianka Júlia
: Hegedüs Bianka Júlia
Nemi alapú piaci szegmnetációra épülő marketing és társadalmi hatásai
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Nők a vállalati porondon; Új szemléletmód és nemi egyensúly a multinacionális cégeknél
: Lakatos Vivien
: Lakatos Vivien
A nők helyzete a munkaerőpiacon nemi különbségek, a munkahelyi stressz és jóllét vonatkozásában
: Kövecses Sára
: Kövecses Sára
A sörreklámokban bemutatott társadalmi nemi szerepek és a sörfogyasztás kapcsolata Magyarországon
: Czigány Katinka
: Czigány Katinka
A nemi esélyegyenlőség gazdasági és politikai aspektusai az Európai Unióban a nők szemszögéből
: Farkas Fanni Réka
: Farkas Fanni Réka
A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
: Barta Pálma Katalin
: Barta Pálma Katalin
Csak szex és más semmi - avagy mit látunk a reklámokban
: Zsoldos Ágnes Mónika
: Zsoldos Ágnes Mónika
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna
: Gödöny Anna
Nők helyzete, női jogok érvényesülése Európában. Nemi esélyegyenlőség a gazdasági és politikai döntéshozatali folyamatokban
: Léber Petra
: Léber Petra
Női testképideál a reklámokban
: Várhelyi Mercédesz
: Várhelyi Mercédesz
Hasonló tételek
-
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda -
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna -
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor -
Társadalmi, nemi sztereotípiák a labdarúgás hazai világában Az 1. FC Femina futballcsapat története
: Erdélyi Dominika -
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória