A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
Saved in:
Main Author: | Kuremszki Dorottya |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Közösségi oldalak |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/32902 |
Similar Items
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter
: Csabai Eszter
Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
: Cséri Bettina
: Cséri Bettina
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf
: Kazár Zalán Kristóf
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
A közösségi média szerepe a zenés, táncos rendezvények piacán, a WORLD IS MINE eseményeinek példáján keresztül
: Polányi Tekla
: Polányi Tekla
A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül
: Farkas Vivien
: Farkas Vivien
A zene befolyásoló ereje márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből
: Bognár Kata
: Bognár Kata
A freecard helyzetének bemutatása a hazai és holland reklámpiacon a Boomerang Medián keresztül
: Kósa Nóra
: Kósa Nóra
A stratégiai menedzsment és a public relations médián belüli megjelenése
: Hernádi Kata
: Hernádi Kata
Zene, és testi-lelki egészség
: Lovas Zsanett
: Lovas Zsanett
Zene, ipar. A siker ára
: Lőrincz Orsolya
: Lőrincz Orsolya
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
A konzervtől a slágerig avagy A zene szerepe a reklámozásban
: Tajti Marianna
: Tajti Marianna
A digitális zene terjesztése marketing szempontból
: Kuti Csaba
: Kuti Csaba
A katarzis hatásvizsgálata a zene- és színházművészetben
: Dányi Eszter Anna
: Dányi Eszter Anna
A zenés szórakozóhelyek változása és jövőképe Budapesten
: Remsei Alex Bence
: Remsei Alex Bence
A zene és játék közösségfejlesztő jógyakorlatainak vizsgálata
: Nógrádi Gergely
: Nógrádi Gergely
Zene nélkül az élet tévedés lenne
: Berényi Kitti
: Berényi Kitti
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
Magyar Zene Háza bemutatása, a kultúraközvetítés tükrében
: Gulyás Péter
: Gulyás Péter
A zene hatása az országimázsra Dél-Korea és a K-Pop példája
: Krizsán Virág
: Krizsán Virág
Csavard fel a hangerőt avagy Hogyan használjuk a zene erejét a márkaépítésnél?
: Veres Tamás
Published: (2013)
: Veres Tamás
Published: (2013)
A klasszikus zene turisztikai hasznosítása Budapesten és Bécsben
: Deme dr. Orsolya
: Deme dr. Orsolya
Elektronikus zene profilú klub üzleti és marketing terve
: Zádori László
Published: (2014)
: Zádori László
Published: (2014)
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
Internet rádiózás a digitális világban, avagy zene kattintásra...
: Gergics Dániel
: Gergics Dániel
A zene hatása a fogyasztói magatartásra és a reklámiparra
: Tamasik Péter László
: Tamasik Péter László
A digitális zene elterjedése és a streaming szolgáltatások térnyerése
: Ruttner Tamara
: Ruttner Tamara
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
"Zaj, nem zene" A zajzene kommunikációja és ellenkultúrális narratívái
: Bolyky Stefan
: Bolyky Stefan
A zene, mint közösségfejlesztési eszköz-Fókuszban a Z generáció
: Pénzes Bianka Mária
: Pénzes Bianka Mária
A zene, mint kommunikációs elem a filmművészetben és a médiában
: Sas Gabriella
: Sas Gabriella
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
A fesztiválok társadalmi és gazdasági hatásai a tatai Víz Zene Virág fesztivál példáján keresztül bemutatva
: Prónik Ádám József
: Prónik Ádám József
Barátok és családok fesztiválja Tatán – avagy víz, zene, virág fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
Similar Items
-
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz -
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka -
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter -
Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
: Cséri Bettina -
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna