A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Léránt Veronika |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Kampánytervezés Autóipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/32906 |
Hasonló tételek
Magyarországi autópiac bemutatása a Seat és a Cupra márka kapcsán
: Fazekas Donát
: Fazekas Donát
Minőségügy a logisztikában a Toyo Seat Europe Kft. működési gyakorlatában
: Salamon Stella
Megjelent: (2017)
: Salamon Stella
Megjelent: (2017)
Az egyedi vállalati arculat kialakulását meghatározó arculati kézikönyv szabályrendszere a Matáv és a Seat példáján
: Mészáros Mónika Szilvia
: Mészáros Mónika Szilvia
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra
: Várhelyi Petra
The Role of Civil Societies in the Political Participation in Sierra Leone
: Kamara Ibrahim Moinina
: Kamara Ibrahim Moinina
Piaci elemzés a magyarországi kabinházakról és a Kástu (Pajta) szállás marketingkommunikációs bevezető kampánya
: Gáspár Vera Veronika
: Gáspár Vera Veronika
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia
: Maarouf Vivien Patrícia
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
Hilbert-hotel átépítés – avagy egy érdekes feladatcsokor számosságok bevezető tanításához
: Losonczi Attila, et al.
Megjelent: (2024)
: Losonczi Attila, et al.
Megjelent: (2024)
ÁRUK LÉGI ÚTON TÖRTÉNŐ TOVÁBBÍTÁSÁNAK BIZTONSÁGI KÉRDÉSEI - A KOMBI VÁLLALATCSOPORT LÉGI SZÁLLÍTÁSRA KIJELÖLT ÁRUINAK KEZELÉSE
: Major Andrea
: Major Andrea
Interculturality & Multiculturality in the 21st century
: Bor-Lévai Réka
: Bor-Lévai Réka
Ministries of Truth of the 21st century
: Majnár Áron
: Majnár Áron
St. Petersburg in the light of cultural tourism
: Nuss Angelina
: Nuss Angelina
Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése
: Kálmán Nóra
: Kálmán Nóra
Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése
: Halmi Petra
: Halmi Petra
The Electrification of the Automotive Industry in the 21st Century
: Magyar Ervin
: Magyar Ervin
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra
: Nyikes Anna Dóra
Modern maritime piracy in the 21st century Does Somalia have a future?
: Madarasi Szandra
Megjelent: (2013)
: Madarasi Szandra
Megjelent: (2013)
Emotional intelligence and leader performance in the 21st century workplace
: Názon Dóra
: Názon Dóra
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
Digital solutions to optimize processes in big corporations in the 21st century
: Khasizada Javid
: Khasizada Javid
A munkáltatói márka megítélése az X-Y generáció körében Az FHB Bankcsoport munkavállalóinak vizsgálatán keresztül
: Gama-Kovács Andrea
: Gama-Kovács Andrea
Indonesia and Malaysia in the 21st century, and their political and economic relations with the European Union
: Kósi Márk
: Kósi Márk
Research on the development of financial planning and self-care of the population in the 21st century
: Balog Dóra
: Balog Dóra
Project managers’ competencies and project success in different cultures in the 21st century
: Csontó Zoltán
: Csontó Zoltán
Az Ilcsi Szépítő Füvek és az Ilcsi márka ismertsége és megítélése Magyarországon
: Gembiczki Dalma
: Gembiczki Dalma
Identifying Hungarian cultural characteristics in Europe’s cultural diversity in the 21st century a controversial issue
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2014)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2014)
Sustainability, environmental ethics and protection. Ecological problems and their social effects in the 21st Century.
: Yusupova Gulrukh
: Yusupova Gulrukh
Higher education in the beginning of the 21st ct in Hungary - with a focus on Budapest Business School
: Hidasi Judit
Megjelent: (2011)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2011)
Pilgrim tourism in the 21st century presenting through accommodations on the Hungarian Saint James Way
: Patócs Réka
: Patócs Réka
A munkáltatói márka bemutatása a GRAPHISOFT SE multinacionális cég gyakorlatán keresztül
: Réffi Veronika
: Réffi Veronika
St. George Residence Hotel tevékenységének bemutatása, vizsgálata és értékelése a gazdasági mutatók alapján
: Juhász Renáta
: Juhász Renáta
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
China's Soft Power through Cultural Diplomacy with special regard to ASEAN countries in the early 21st century
: Nguyen Phuong Ngoc Dan
: Nguyen Phuong Ngoc Dan
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
A luxusmárkák megítélése az Apple példáján keresztül
: Fazekas Vivien
: Fazekas Vivien
A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében
: Sterl Alexandra
: Sterl Alexandra
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
Hasonló tételek
-
Magyarországi autópiac bemutatása a Seat és a Cupra márka kapcsán
: Fazekas Donát -
Minőségügy a logisztikában a Toyo Seat Europe Kft. működési gyakorlatában
: Salamon Stella
Megjelent: (2017) -
Az egyedi vállalati arculat kialakulását meghatározó arculati kézikönyv szabályrendszere a Matáv és a Seat példáján
: Mészáros Mónika Szilvia -
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra -
The Role of Civil Societies in the Political Participation in Sierra Leone
: Kamara Ibrahim Moinina