Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Hlédik Dr. Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Accor Online marketing Törzsvásárlói program |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/330 |
Hasonló tételek
Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien
: Mikó Vivien
Munkaerő felvétel- és megtartás - Accor szállodalánc példája
: Dobány Klára
: Dobány Klára
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna
: Magony Julianna
Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva
: Tóth Panni
: Tóth Panni
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése
: Dézsenyi Zsófia Anna
: Dézsenyi Zsófia Anna
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében
: Radjenovic Katarina
: Radjenovic Katarina
A tejfogyasztást növelő marketingelemek vizsgálata
: Kapronczai Péter
: Kapronczai Péter
Accor és most - avagy az Accor szállodacsoport magyarországi történetének bemutatása
: Kordás Lilla
: Kordás Lilla
Kontrolling Tevékenységek Hozzáadott Érték Növelő Szerepe
: Hável Csaba
: Hável Csaba
Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása
: Magyar Alexandra
: Magyar Alexandra
Kontrolling,mint hatékonyságot növelő alrendszer az önkormányzati gazdálkodásban
: Ferencné Kovács Hajnalka
: Ferencné Kovács Hajnalka
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
A BMW online marketing tevékenységének bemutatása
: Bese Ábel Benjámin
: Bese Ábel Benjámin
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Az Accace Hungary Kft. online marketing tevékenységének bemutatása
: Orosz Klaudia
: Orosz Klaudia
Nemzetközi szállodalánc nemzetközi implentációja a piacion
: Versegi Viktória
: Versegi Viktória
Eredmény növelő, költség megtakarító beruházások elemzése a víziközmű ágazatban.
: Istenes Attila
: Istenes Attila
A vámérték vizsgálata, különös tekintettel a vámértéket növelő tényezőkre
: Borissza László
: Borissza László
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix
: Helman Beatrix
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda
: Ferencz Melinda
Accor Hotels CSR tevékenysége
: Bihon Eliza
: Bihon Eliza
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain
: Lipcsey Miklós Szabolcs
: Lipcsey Miklós Szabolcs
A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva
: Ricsóvári Márta
: Ricsóvári Márta
A Danubius szállodalánc ügyfélélményének elemzése SWOT analízis segítségével.
: Mészáros Máté
: Mészáros Máté
Ömlesztett gabonatermények fuvarozása során fellépő minőségi problémák és ezek összköltség növelő hatása
: Kóczán-Paksai Annamária
: Kóczán-Paksai Annamária
A Danubius szállodalánc fenntarthatósági törekvéseinek és annak kommunikációjának elemzése
: Kubiak Anett
: Kubiak Anett
Az Accor magyarországi brand-jeinek vizsgálata
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
The analysis of the sustainable operations of AccorHotels
: Horváth Márton
: Horváth Márton
Az Accor Hotels konkurenciájának vizsgálata és elemzése
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
Az Ökosiba Kft online kommunikációs tevékenységének bemutatása
: Simon Viktória Réka
: Simon Viktória Réka
A hazai kis- és középvállalkozások gazdasági versenyképességét növelő európai uniós támogatások az Európai Unió által nyújtott finanszírozási lehetőségek bemutatása a Gazdasági Operatív Programon keresztül
: Budai Ádám
: Budai Ádám
Hasonló tételek
-
Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján
: Fodor Fanni -
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra -
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien -
Munkaerő felvétel- és megtartás - Accor szállodalánc példája
: Dobány Klára -
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna