A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
Saved in:
Main Author: | Hujber Mónika |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció SWOT analízis Unilever Magyarország Kft. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33443 |
Similar Items
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
A társadalmi célú marketingkommunikáció a Dove Reverse Selfie kampányában
: Hidi Laura
: Hidi Laura
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Az ELEVEN Australia márka marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Biró Virág
: Biró Virág
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
The impact of Dove's marketing communication strategy in Hungary
: Nagy Réka Petra
: Nagy Réka Petra
Egy kozmetikai márka az etikus, tudatos vásárlás tükrében
: Szántó Katalin
: Szántó Katalin
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
A kozmetikai ipar elemzése
: Sajtos Marianna
: Sajtos Marianna
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
Az Iramko Kft. jelenlegi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Mónika
: Tóth Mónika
A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon
: Kovács Laura
: Kovács Laura
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
Összehasonlító elemzés kozmetikai cégek CSR tevékenységének megjelenéséről az integrált marketingkommunikációjukban
: Vidovenyecz Fanni
: Vidovenyecz Fanni
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
Dyson marketingkommunikációs tevékenységének az elemzése
: Kusev Angelov Márk
: Kusev Angelov Márk
A Shiseido magyarországi marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla
: Gálik Lilla
A Johnnie Walker, mint márka marketingaktivitásainak elemzése
: Gellért Nóra Gabriella
: Gellért Nóra Gabriella
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám
: Somogyvári Ádám
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
A Kulcs-Soft marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Sztanó Karolina
: Sztanó Karolina
A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vödrös Zsófia
: Vödrös Zsófia
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
A Marco Mobili Bútoráruház marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Vincze Jázmin Anna
: Vincze Jázmin Anna
GLOBAL LEADING CONFERENCES KFT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Az EGIS Gyógyszergyár Rt. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Volk Balázs
: Volk Balázs
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Lévai Márton
: Lévai Márton
Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál
: Gergely Hanna Katalin
: Gergely Hanna Katalin
A Starkey Laboratórium Kft. Marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
A Faurecia Clarion Electronics marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
Similar Items
-
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka -
A társadalmi célú marketingkommunikáció a Dove Reverse Selfie kampányában
: Hidi Laura -
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla -
Az ELEVEN Australia márka marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Biró Virág -
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma