A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Adamkó Nikolett
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Fogyasztói társadalom
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/33467

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg33467
005 20210512120616.0
008 210512suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Adamkó Nikolett 
245 1 2 |a A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében  |c Adamkó Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Fogyasztói társadalom 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/33467/1/D_17134_Adamko_Nikolett_BU565K.pdf  |z Dokumentum-elérés