A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében
Elmentve itt :
Szerző: | Adamkó Nikolett |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói társadalom |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33467 |
Hasonló tételek
Élelmiszeren elhelyezett magyar tanúsító védjegyek vizsgálata a piaci versenyképesség tükrében
: Schmidt Adrienn Krisztina
: Schmidt Adrienn Krisztina
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
A védjegyek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
: Bodon Bence
: Bodon Bence
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Az implementáció szerepe a bérszámfejtési szolgáltatások megítélésében
: Nagy Attila Levente
: Nagy Attila Levente
Minőség- és eredetjelölő védjegyek az Európai Unióban és Magyarországon
: Kisfürjesi Nóra
: Kisfürjesi Nóra
Az Y generációs japán nők munkaerő-piaci helyzete magyar kitekintéssel
: Lőrinczy Lili Alexa
: Lőrinczy Lili Alexa
A Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Nagymáthé Nikolett Csilla
: Nagymáthé Nikolett Csilla
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Új Termék Bevezetése a Magyar Kozmetikai Iparban
: Gaál Patrik
: Gaál Patrik
Gluténmentes termékek- magyar és spanyol tapasztalatok
: Bodnár Vivien
: Bodnár Vivien
Az újrahasznosított termékek megítélése a fogyasztók szemszögéből
: Vitek Adrienn
: Vitek Adrienn
Az Újvilág borai a magyar fogyasztási szokások tekintetében
: Nagy Boldizsár
: Nagy Boldizsár
A közösségi szolgálat szerepe az önkéntesség megítélésében és a munkaerőpiaci megjelenésben
: Linzenboldné Kovács Rita
: Linzenboldné Kovács Rita
A Magyar Termék védjegy jelentőségének vizsgálata a Magyar Piszke Papír Kft. példáján keresztül
: Vida Flóra
: Vida Flóra
A magyar védjegyekkel ellátható élemiszeripari termékek piaca
: Prill Dóra
Megjelent: (2013)
: Prill Dóra
Megjelent: (2013)
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
Szellemi vagyon piaci értékének meghatározása és az értékelés nehézségeinek bemutatása a Magyar Termék tanúsító védjegy gyakorlatában
: Kozma Korinna
: Kozma Korinna
Telenor termékek piaci elemzése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Az IOT termékek értékesítésének kihívásai a magyar piacon.
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
Növényi tejek magyar piaci helyzete
: Kocsis Balázs Zoltán
: Kocsis Balázs Zoltán
A Magyar Termék Nagydíj hatása a Darnó-Hús által gyártott húskészítmények keresletére, és a vállalkozás piaci ismertségére
: Kovács Péter
: Kovács Péter
A nők és a szexualitás megjelenítése korunk reklámjaiban és ennek szerepe önmagunk megítélésében
: Harmat Rozália
: Harmat Rozália
A Formula 1-es Magyar Nagydíj, mint turisztikai termék bemutatása
: Jónás Enikő
: Jónás Enikő
MAGYAR KKV TULAJDONOSOK ERŐSSÉGEINEK VIZSGÁLATA A VÁLLALKOZÁS NÖVEKEDÉSI LEHETŐSÉGÉNEK TEKINTETÉBEN
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
A magyar és az olasz konyha kapcsolata a halfogyasztás tekintetében
: Cavicchiolo Gabriella
: Cavicchiolo Gabriella
A covid pandémia hatásai a magyar lakosság megtakarítási szokásainak tekintetében
: Pekk-Juhász Dóra
: Pekk-Juhász Dóra
A magyar cukrászati termékek fejlődése a 18. századtól napjainkig
: Ring Bence
: Ring Bence
A magyar designerek lehetőségei a tömeggyártású termékek uralta piacokon
: Koroknay Anna Fanni
: Koroknay Anna Fanni
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a magyar termékek iránti keresletre
: Imreh Orsolya
: Imreh Orsolya
Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A fagyasztott termékek térhódítása, avagy a mirelit mint kényelmi termék
: Less Bettina
: Less Bettina
Egy új termék piaci bevezetése Creamy Creations, a kreatív joghurt /
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
A magyar távközlés európai uniós jogharmonizációja, a liberalizáció hatásai a magyar távközlésre nagykereskedelmi termékek szemszögéből
: Ujhegyi András
: Ujhegyi András
A Zilola termék piaci bevezetése saját módszerrel.
: Fábos Lills
: Fábos Lills
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta
: Brachna Renáta
A jövedéki termékek előállításának engedélyeztetése és adóztatása a magyar adórendszerben
: Baján Szabina
: Baján Szabina
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
Hasonló tételek
-
Élelmiszeren elhelyezett magyar tanúsító védjegyek vizsgálata a piaci versenyképesség tükrében
: Schmidt Adrienn Krisztina -
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk -
A védjegyek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
: Bodon Bence -
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán -
Az implementáció szerepe a bérszámfejtési szolgáltatások megítélésében
: Nagy Attila Levente