Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
Saved in:
Main Author: | Budai János Kristóf |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33475 |
Similar Items
A felsőoktatási intézmények kiválasztásában szerepet játszó stratégiai elemek
: Földesi Adrienn
: Földesi Adrienn
Az állami felsőoktatási intézmények finanszírozása és számviteli szabályozása
: Honkisz Anita
: Honkisz Anita
A felsőoktatási intézmények finanszírozása trendek és statisztikák elemzése az OECD országokban, valamint a Japánban és Magyarországon működő rendszer vizsgálata
: Vargha Márton Gábor
: Vargha Márton Gábor
Felsőoktatási intézmények marketingtevékenysége, különös tekintettel a gazdaságtudományok képzési területre
: Szűcs Eszter
: Szűcs Eszter
Public relations szerepe, lehetőségei a felsőoktatási intézmények iskolarendszerű felnőttképzésében
: Fazekas Imola
Published: (2009)
: Fazekas Imola
Published: (2009)
A magyar-francia kulturális kapcsolat néhány kérdése, különös tekintettel a felsőoktatási intézmények együttműködésére
: Paulovits Dóra
: Paulovits Dóra
Informatikai programok a cégek kommunikációjában
: Frisch Andrea
: Frisch Andrea
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A vállalkozói hajlandóság, kompetenciák vizsgálata a fiatalok körében, valamint a felsőoktatási intézmények szerepe a tényezők alakításában
: Tajti Zsuzsanna
: Tajti Zsuzsanna
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka
: Tasi Dorka
Dőlnek az elefántcsonttornyok? A felsőoktatási intézmények átalakuló társadalmi és gazdasági szerepének vizsgálata egy üzleti iskola példáján keresztül
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2014)
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2014)
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka
: Tasi Blanka
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva
: Kovács Anna Éva
A standardizálás és a vizuális eszközök alkalmazásának és hatásának vizsgálata a Robert Bosch Kft.-nél
: Csuti Bernadett
: Csuti Bernadett
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
Az Európai Felsőoktatási Térség kialakulása az európai felsőoktatási rendszerek vizsgálatában
: Széles Csilla
: Széles Csilla
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
A coaching szükségessége és hasznossága az OTP Banknál
: Chernel Imre
: Chernel Imre
Köznevelési intézmények kommunikációs tevékenysége
: Kiss Beatrix
: Kiss Beatrix
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
Külföldi felsőoktatási intézmény marketingstratégiájának elemzése
: Punk Dóra
: Punk Dóra
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
Az élményközpontú corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában
: Ujvári Réka
: Ujvári Réka
Mézfogyasztási szokások a felsőoktatási hallgatók körében
: Rokolya Alexandra
: Rokolya Alexandra
A self-service HR adatlekérdezés hasznossága a modern vállalati környezetben
: Gősi Bence
: Gősi Bence
A digitalizáció fejlődése, annak hasznossága Különös tekintettel a személyi jövedelemadóra
: Finta Réka Ildikó
: Finta Réka Ildikó
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana
: Becze Diana
Az intézmények szerepe a demokrácia evolúciójában
: Kövessy Dezső
: Kövessy Dezső
A felsőoktatási minőségbiztosítás nemzetközi szervezeti rendszere és egyes gazdasági vonatkozásai - Különös tekintettel az Európai Felsőoktatási Térségre
: Lakatos Péter Levente
: Lakatos Péter Levente
Similar Items
-
A felsőoktatási intézmények kiválasztásában szerepet játszó stratégiai elemek
: Földesi Adrienn -
Az állami felsőoktatási intézmények finanszírozása és számviteli szabályozása
: Honkisz Anita -
A felsőoktatási intézmények finanszírozása trendek és statisztikák elemzése az OECD országokban, valamint a Japánban és Magyarországon működő rendszer vizsgálata
: Vargha Márton Gábor -
Felsőoktatási intézmények marketingtevékenysége, különös tekintettel a gazdaságtudományok képzési területre
: Szűcs Eszter -
Public relations szerepe, lehetőségei a felsőoktatási intézmények iskolarendszerű felnőttképzésében
: Fazekas Imola
Published: (2009)