A SoHo szegmens telekommunikációs szolgáltatásokhoz kapcsolódó speciális vásárlási szokásai és preferenciái Az üzleti csomagok relevanciájának vizsgálata a UPC Business termékportfólióján keresztül
Saved in:
Main Author: | Jakab Patrícia Bianka |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33494 |
Similar Items
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett
: Jakimov Nikolett
A külföldi mobilitásban részt vevő hallgatók kulturális szokásai, preferenciái
: Fülöp Fanni
: Fülöp Fanni
Y genráció bankválasztási preferenciái
: Beviz Zsolt
: Beviz Zsolt
Arbitrage opportunities of multiple-listed Central - Eastern European stocks - are the markets so efficient?
: Halomhegyi Ádám
: Halomhegyi Ádám
Fogyasztásösztönzés és márkaépítés a HoReCa-ban
: Magyar Emese Neszte
: Magyar Emese Neszte
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
A Z generáció munkavállalási preferenciái
: Pocsai Eszter
: Pocsai Eszter
Pályakezdő Z generációsok álláskeresési preferenciái
: Tóth Gréta Anna
: Tóth Gréta Anna
A Z generáció irodai munkakörnyezeti preferenciái
: Epres Fruzsina
: Epres Fruzsina
A tudatos vásárlói magatartás bemutatása a HoReCa szektorban
: Hasznosi Enikő Mária
: Hasznosi Enikő Mária
A "Z" generáció preferenciái a munka világában
: Király Éva
: Király Éva
Az Informatikai kockázatkezelés egy lehetséges módja – az SoD koncepció gyakorlati megvalósítása SAP környezetben.
: Szám Tamás
: Szám Tamás
Felnőttbarát szállodák, avagy új szegmens a szállodaiparban
: Utasi Réka
: Utasi Réka
A gázmotoros kiserőművekkel megvalósított hő- és villamos energiatermelés magyarországi helyzetének vizsgálata
: Szabó István
: Szabó István
Exploring the Diplomatic Role of Ho Chi Minh City in Comprehensive International Integration The Implication of City Diplomacy for Vietnam
: Tran Anh Tuan
Published: (2023)
: Tran Anh Tuan
Published: (2023)
Szálláshelyi preferenciák vizsgálata a turizmusban - Generációk szálláshely preferenciái
: Dér Zsófia
: Dér Zsófia
Fürdőlátogatás preferenciái a Paskál Gyógy- és Strandfürdővel kapcsolatban
: Csordás Brigitta
: Csordás Brigitta
Az IIR Magyarország konferenciaszervező cég rendezvényhelyszíneinek választási preferenciái
: Bánóczy Liza Anna
: Bánóczy Liza Anna
A Z generációs fiatalok preferenciái a rendezvényiparra vonatkozóan
: Varga Nikol
: Varga Nikol
Egy speciális szolgáltatáshoz kapcsolódó marketingstratégia elemző bemutatása a Magyar Telekom-nál
: Kaczor Henrietta
: Kaczor Henrietta
Speciális étrendet követők fogyasztási szokásai Magyarországon
: Ditrich Nóra
: Ditrich Nóra
A HőMax Kazán Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének átfogó elemzése
: Fábián Fanni Panna
: Fábián Fanni Panna
Mikrovállalati szegmens bemutatása és rendszerfejlesztése egy kereskedelmi banknál
: Laskai Dávid
: Laskai Dávid
Egy új szegmens, az egészségtudatos szeniorok kialakulása Magyarországon
: Maticsek Flóra
: Maticsek Flóra
Mosódió, azaz egy új ökobarát piaci szegmens születése
: Bozó Fanni
: Bozó Fanni
Kockázatkezelés a modern vállalati környezetben – Az SoD koncepció bemutatása és alkalmazásának lehetősége az SAP vállalatirányítási rendszerben
: Dreisziger Krisztina Diána
: Dreisziger Krisztina Diána
A MICE szegmens hatásának összehasonlító elemzése három budapesti szállodára
: Gregor Kitti
: Gregor Kitti
A lakossági és vállalati szegmens rejtelmei a banki világban
: Németh Boglárka
: Németh Boglárka
Investigating Ho Chi Minh City's serviced apartment industry in the era of Covid-19 pandemic Impacts, Recovery strategies and The road ahead
: Le Duyen Nguyen Nhat Thuy
: Le Duyen Nguyen Nhat Thuy
A Vietnámi Tőzsde bemutatása; A Hanoi Értéktőzsde és a Ho Chi Minh Értéktőzsde összehasonlítása
: Bui Thi Phuong Thao
: Bui Thi Phuong Thao
Az egészségtudatos fogyasztói szokások vizsgálata a LOHAS szegmens példáján keresztül
: Augusztin Diána
: Augusztin Diána
Az emberi erőforrás menedzsment etikai kérdései, toborzás-kiválasztás szegmens vizsgálata
: Détár Ákos Attila
: Détár Ákos Attila
A szórakoztató szegmens helyzete Magyarországon - különösképpen a Story Budapest példájára
: Tóth Dominik
: Tóth Dominik
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
: Borsi Gergely
: Borsi Gergely
Ahol a pályakezdő csillagok szívesen ragyognának - Pályakezdők munkahelyválasztási preferenciái a bankszektorban
: Toldi Blanka
: Toldi Blanka
A speciális étrendű fogyasztók szokásai és a magyarországi kínálat
: Téglásy Nóra
: Téglásy Nóra
A telekommunikációs cégek üzeneteinek változásai - A Magyar Telekom pozícionálása az elmúlt 20 évben
: Jakab Cintia
: Jakab Cintia
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A diák szegmens és annak vizsgálata a magyar bankok üzleti gyakorlatában
: Manner Ildikó
: Manner Ildikó
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
Similar Items
-
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett -
A külföldi mobilitásban részt vevő hallgatók kulturális szokásai, preferenciái
: Fülöp Fanni -
Y genráció bankválasztási preferenciái
: Beviz Zsolt -
Arbitrage opportunities of multiple-listed Central - Eastern European stocks - are the markets so efficient?
: Halomhegyi Ádám -
Fogyasztásösztönzés és márkaépítés a HoReCa-ban
: Magyar Emese Neszte