Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
Saved in:
Main Author: | Végh Tamás |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Ügyfélkapcsolat Rendezvényszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33894 |
Similar Items
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
: Csipán Vivien
: Csipán Vivien
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
A kommunikáció szerepe a rendezvényszervezésben – Az XTRM Group Kft. rendezvényügynökség és a HRCP Group Kft. hosztesz ügynökség esettanulmányában
: Nemes Jázmin Rebeka
: Nemes Jázmin Rebeka
A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
: Ludányi Dóra Szilvia
: Ludányi Dóra Szilvia
A felszolgálási díj- és az ügyfél-, kérelmező-kutatás legújabb eredményei
: Hámori Antal
Published: (2023)
: Hámori Antal
Published: (2023)
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés
: Farnadi Dzsenifer
: Farnadi Dzsenifer
Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése
: Fodor János Márk
: Fodor János Márk
A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata
: Hegedűs Kinga
: Hegedűs Kinga
A pénzmosás elleni küzdelem egy német hitelintézet ügyfél-átvilágítása során
: Ujfalusi Szabolcs
: Ujfalusi Szabolcs
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Ügyfélkapcsolatok kezelése és belső ügyfél menedzsment egy lakásfejlesztő cég szemszögéből
: Kokány Vivien Gréta
: Kokány Vivien Gréta
A Windling Consulting saját és ügyfél kommunikációja a digitális marketing korában
: Temesvári Anna
: Temesvári Anna
Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése
: Kormos Kitti
: Kormos Kitti
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter
: Horváth Péter
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
: Kardos Balázs
: Kardos Balázs
Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében
: Orbánhegyi Béla Zsolt
: Orbánhegyi Béla Zsolt
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
Nagyvállalatok banki minősítése és ügyfél jövedelmezőség-számítás a K&H Bank gyakorlatán keresztül
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Benchmarking a rendezvényszervezésben
: Kiss Boglárka
: Kiss Boglárka
A partnerkapcsolatok területén alkalmazott folyamatfejlesztések hatása az ügyfél elégedettségre a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Erdélyi Virág
: Erdélyi Virág
Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
: Mühl Klaudia
: Mühl Klaudia
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra
: Tonka Petra
A BO-TI Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérés és az eredményekre alapozott szolgálgatásminőség javító javaslatok kidolgozása
: Hajdu Timea
: Hajdu Timea
Projektmenedzsment jelentősége a vállalati rendezvényszervezésben
: Bucsi Balázs
: Bucsi Balázs
Környezetvédelem és fenntarthatóság a rendezvényszervezésben
: Beliczki Réka
: Beliczki Réka
A marketing szerepe a kulturális rendezvényszervezésben
: Kurucz Linda Márta
: Kurucz Linda Márta
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara
: Muhari Tamara
A leggazdaságosabb számlafizetési portfólió és a leghatékonyabb ügyfél motiválási program kialakításával a díjbeszedési költségek minimalizálása a DIGI Kft-nél
: gvenczel
: gvenczel
Similar Items
-
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra -
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás -
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté -
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente -
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt