A női fogyasztók dezodorvásárlási szokásai és termékkihelyezés a Tesco hipermarketekben
Elmentve itt :
Szerző: | Péter Tamara |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33945 |
Hasonló tételek
Nők a hipermarketekben Az instore marketing hatása a nők vásárlói magatartására az FMCG szektorban
: Koroknai Martina
: Koroknai Martina
Biotermék avagy Új piaci trend a hipermarketekben?
: Majkut Sarolta
: Majkut Sarolta
A női fogyasztók és a márkahűség
: Margetics Marianna
: Margetics Marianna
Tesco PLC részvény értékelése
: Kontra Ottó
: Kontra Ottó
A speciális étrendű fogyasztók szokásai és a magyarországi kínálat
: Téglásy Nóra
: Téglásy Nóra
A szerencsejáték jelenlegi szerepe, jelentősége, valamint a fogyasztók szokásai napjainkban
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
A közösségi média szerepe és a hazai fogyasztók könyvvásárlási szokásai - Bookstagram
: Valentin Réka
: Valentin Réka
A közösségi média szerepe és a hazai fogyasztók könyvvásárlási szokásai - Bookstagram
: Valentin Réka
: Valentin Réka
A frissáru marketing kommunikációja a TESCO-nál
: Gergely Kristóf Benedek
: Gergely Kristóf Benedek
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
Vásárló kommunikáció a Tesco online vásárlás folyamatában
: Varga Eszter
: Varga Eszter
A Tesco online értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Kun Viktória
: Kun Viktória
Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva
: Pente Patrik
: Pente Patrik
„vásárlás a kanapéról” Tesco Áruház online kereskedelme
: Waszlavszki Józsefné
: Waszlavszki Józsefné
A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése
: Engel Michaela
: Engel Michaela
A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül
: Pap Krisztián
: Pap Krisztián
A virtuális mobilszolgáltatók marketingstratégiája-a Tesco Mobile példáján keresztül
: Kozma Bernadett
Megjelent: (2013)
: Kozma Bernadett
Megjelent: (2013)
A coaching alkalmazásának lehetőségei a Tesco-Globál Áruházak Zrt-nél
: Frang Rita
: Frang Rita
Az elektronikus rakodási terv megvalósítása a Tesco gyáli logisztikai központjában
: Balázs András
: Balázs András
A Lidl és a Tesco helyzetének alakulása a hazai FMCG piacon
: Szentirmai Ákos András
: Szentirmai Ákos András
A Henkel Magyarország Kft. és a Tesco Global Áruházak Zrt. együttműködése
: Héder Anita Bianka
: Héder Anita Bianka
A Tesco élelmiszer-biztonsági rendszere és az ISO 22000 bevezetésének javaslata
: Koch Emil
: Koch Emil
Diszkonthálózatokkal szemben a hipermarketek, avagy hogyan maradjon piacvezető a Tesco áruház.
: Nagy Renáta Klaudia
: Nagy Renáta Klaudia
A vásárlói magatartás új tendenciáinak bemutatása a Tesco hipermarketek példáján keresztül
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében
: Virga Noémi Viktória
: Virga Noémi Viktória
A Tesco Hungary és a CO-OP Hungary Zrt. társadalmi felelősségvállalásának összevető elemzése
: Tóth Andrea
: Tóth Andrea
A Tesco Globál Áruházak Rt. belső kommunikációs hálózata és a belső újságok vizsgálata
: Bundi Emese
: Bundi Emese
Női menedzserek
: Erdélyi Éva
: Erdélyi Éva
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
Energiaracionalizáló épületgépészeti beruházás komplex elemzése a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. soproni hipermarketén keresztül
: Kerekes Zsolt
: Kerekes Zsolt
Hasonló tételek
-
Nők a hipermarketekben Az instore marketing hatása a nők vásárlói magatartására az FMCG szektorban
: Koroknai Martina -
Biotermék avagy Új piaci trend a hipermarketekben?
: Majkut Sarolta -
A női fogyasztók és a márkahűség
: Margetics Marianna -
Tesco PLC részvény értékelése
: Kontra Ottó -
A speciális étrendű fogyasztók szokásai és a magyarországi kínálat
: Téglásy Nóra