Szimbólumok szerepe a társadalmi kommunikációban
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár Zoltánné |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34008 |
Hasonló tételek
Szimbólumok, A szimbólumok kommunikációs aspektusai
: Vető Dániel
: Vető Dániel
Jelképek és szimbólumok a kínai kultúrában
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
Márkanagykövetek szerepe a kommunikációban
: Musza Olívia
: Musza Olívia
A Mátrix trilógia mitológiája, üzenete a mai modern mítoszok, szimbólumok társadalmi szerepének vizsgálata a Mátrix filmek tükrében
: Csibi Adrienn
: Csibi Adrienn
A CSR szerepe a vállalati kommunikációban
: Leányvári Villő
: Leányvári Villő
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter
: Véniss Eszter
Katarzis a kommunikációban
: Gulyás Rózsa
: Gulyás Rózsa
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf
: Jacsmenik Kristóf
Az érzelmi intelligencia szerepe a vezetői kommunikációban
: Szeitz Dorottya Szilvia
: Szeitz Dorottya Szilvia
Az öt érzék szerepe az in-store kommunikációban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
Nemawashi a japán kommunikációban
: Hidasi Judit, et al.
Megjelent: (2015)
: Hidasi Judit, et al.
Megjelent: (2015)
A blogok szerepe és alkalmazási lehetőségei a vállalati kommunikációban
: Berényi Norbert
: Berényi Norbert
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
Márkaismertségből vásárlás - Az eladáshelyi kommunikáció szerepe az integrált kommunikációban
: Papp András
: Papp András
Interkulturális kompetenciák a német-magyar kommunikációban
: Tornai-Camille Rita
: Tornai-Camille Rita
Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban
: Hornicsár Petra
: Hornicsár Petra
Mesterséges intelligencia alkalmazhatósága a digitális kommunikációban
: Lázár Anna Ilona
: Lázár Anna Ilona
Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban
: Bálint Bettina
: Bálint Bettina
A gyűlöletpolitika térnyerése a magyar politikai kommunikációban
: Niedermüller Tamás Bálint
: Niedermüller Tamás Bálint
A kulturális diplomácia helye a globális kommunikációban
: Léstyán Mária
: Léstyán Mária
Generációs különbségek a kommunikációban a humor szempontjából
: Sümegi Tamás
: Sümegi Tamás
Szokások, nonverbális jelek a hétköznapai kínai kommunikációban
: Nagy Emília
: Nagy Emília
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
A mesterséges intelligencia megjelenése az online kommunikációban
: Bálint Krisztián
: Bálint Krisztián
Ország- és népnevek problémái a kultúraközi kommunikációban
: Osváth Gábor
Megjelent: (2003)
: Osváth Gábor
Megjelent: (2003)
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
A Vezetői Információs Rendszer jelentősége a szervezeti kommunikációban
: Borbély Noémi
: Borbély Noémi
Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban
: Varga Nelli
: Varga Nelli
Hogyan változott a magyar labdarúgás szerepe a politikai kommunikációban? (A Rákosi-korszaktól napjainkig)
: Lakatos Gergely
: Lakatos Gergely
Vallási üzenetek és kulturális érzékenység az interkulturális kommunikációban
: Tóth Martina
: Tóth Martina
A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban
: Bartonovszki Gergely
: Bartonovszki Gergely
Változások a szervezeti kommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására
: Szűcs Tünde
: Szűcs Tünde
Modern trendek a politikai kommunikációban Kazahsztán és Magyarország médiában.
: Nurusheva Zhanara
: Nurusheva Zhanara
Az információs technológia hatása a szervezetekre - infotainment a vállalati kommunikációban
: Kalocsai Veszta Alina
: Kalocsai Veszta Alina
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A gender szerepe a családi vállalkozások vezetőinek társadalmi felelősségvállalásában
: Molnár Laura
: Molnár Laura
A média-gazdagság szerepe a párkapcsolati kommunikációban, A félrevezetés, a bizalmatlanság és a médiumpreferenciák empirikus vizsgálata fiatal felnőtt populációban
: Földi Dóra
: Földi Dóra
A PR és a reklám közötti különbség, és azok hogyan integrálódnak a kommunikációban
: Egyed Júlia
: Egyed Júlia
Digitális élet Az internet előnyei és hátrányai a kommunikációban és a társas kapcsolatokban
: Váradi Réka
: Váradi Réka
Hasonló tételek
-
Szimbólumok, A szimbólumok kommunikációs aspektusai
: Vető Dániel -
Jelképek és szimbólumok a kínai kultúrában
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016) -
Márkanagykövetek szerepe a kommunikációban
: Musza Olívia -
A Mátrix trilógia mitológiája, üzenete a mai modern mítoszok, szimbólumok társadalmi szerepének vizsgálata a Mátrix filmek tükrében
: Csibi Adrienn -
A CSR szerepe a vállalati kommunikációban
: Leányvári Villő