Az egészség marketingstratégiája egy bolgár joghurt lehetséges piaci bevezetésének elemzése és marketing terv kidolgozása
Saved in:
Main Author: | Steinhacker Anikó |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2009
|
Kulcsszavak: | Marketingstartégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34021 |
Similar Items
E-Bizsu.hu Fogyasztói magatartás az elektronikus kereskedelemben a bizsu ékszerek piacára fókuszálva, valamint egy webáruház kialakításának feltételei és lehetőségei
: Steinhacker Anikó
: Steinhacker Anikó
Az irodai tevékenység hatása az egészséges életmódra
: Petrics Anikó
: Petrics Anikó
Az egészséges táplálkozás bevezetésének lehetőségei a vendéglátásban
: Cselédes Sára
: Cselédes Sára
A mentális egészség és munkahelyi jóllét fenntartása és javítása , multinacionális cégeknél, -prevenciós terv kidolgozása
: Őzséné Mohácsi Adrienn Tímea
: Őzséné Mohácsi Adrienn Tímea
Az axolotl fémbevonási technológia magyarországi bevezetésének marketingstratégiája
: Diósi Gábor György
: Diósi Gábor György
„Egészség Helyben” – egy őstermelő családi gazdaság üzleti terve
: Takács Emőke
: Takács Emőke
Egy kiskereskedelmi vállalkozás piaci és marketingstratégiája
: Zsák Gergő
: Zsák Gergő
Egészség másképp
: Malatinszky Viktória
: Malatinszky Viktória
Medical-wellness szolgáltatások piaci helyzetfelmérése és lehetséges marketingstratégiája Komárom-Esztergom megyében
: Fülöp Tamara
: Fülöp Tamara
A "szuperélelmiszerek" fogyasztói megítélése és lehetséges szerepe az egészséges táplálkozásban
: Peti Dorina
: Peti Dorina
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
Fenegyerek pálinkacsalád piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Pásztor Bence Sándor
: Pásztor Bence Sándor
EGÉSZSÉGHÍD - Az egészséges Lentiért
: Tótiván Szófia Anna
: Tótiván Szófia Anna
Mennyit ér az egészség?
: Bársony Fruzsina
: Bársony Fruzsina
Az egészséges táplálkozás szerepe
: Papp Orsolya
: Papp Orsolya
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
A bolgár konyha ízei, avagy kalandozás a bolgár gasztronómia világában
: Sumov Anna Nelli
: Sumov Anna Nelli
Magyarországi természetes gyógytényezők bemutatása, gyógyhelyek vendéglátóhelyeinek fejlesztési irányai az egészséges étkeztetés tükrében. Különleges étrendkínálat bevezetésének lehetséges megoldásai
: Varga Veronika
: Varga Veronika
Egy online pólóbolt marketingstratégiája
: Molnár Mátyás
: Molnár Mátyás
Egy csomagolásmentes bolt marketingstratégiája
: Katranicz Petra
: Katranicz Petra
Mentális egészség egy szegregált lakóközösségben
: Hatházi Milán Attila
: Hatházi Milán Attila
Az Alphasonic Kft. Marketingstratégiája
: Balázs Boglárka
: Balázs Boglárka
Az MKB Bank marketingstratégiája
: Kéri Julianna
: Kéri Julianna
Influenszerek hatása az egészséges életmódra
: Kedves Zsófia
: Kedves Zsófia
Mobilalkalmazások az egészséges életmód promóciójában
: Marton Lilla Ágnes
: Marton Lilla Ágnes
Az egészséges termékek marketing reklámozása egy vállalat bemutatásán keresztül
: Gyarmathy Péter
: Gyarmathy Péter
A Novii Wireless Patch System Magyarországra való bevezetésének marketingstratégiája
: Szemeti Dóra
: Szemeti Dóra
Az FHB marketingstratégiája és a hazai jelzálogbankok piaci helyzete
: Kovács Larissza
: Kovács Larissza
Café Langit marketingstratégiája
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
Similar Items
-
E-Bizsu.hu Fogyasztói magatartás az elektronikus kereskedelemben a bizsu ékszerek piacára fókuszálva, valamint egy webáruház kialakításának feltételei és lehetőségei
: Steinhacker Anikó -
Az irodai tevékenység hatása az egészséges életmódra
: Petrics Anikó -
Az egészséges táplálkozás bevezetésének lehetőségei a vendéglátásban
: Cselédes Sára -
A mentális egészség és munkahelyi jóllét fenntartása és javítása , multinacionális cégeknél, -prevenciós terv kidolgozása
: Őzséné Mohácsi Adrienn Tímea -
Az axolotl fémbevonási technológia magyarországi bevezetésének marketingstratégiája
: Diósi Gábor György