Törley márka 2005-ös aktivitásának értékelése és jövőbeni marketingstratégiai tervek
Saved in:
Main Author: | Szalkai Johanna |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2007
|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34067 |
Similar Items
A Duna Televízió fejlődése a megalakulástól a 2005-ös arculatváltásig
: Menczer Tamás
: Menczer Tamás
Inventory menedzsment és jövőbeni tervek a Carrier CR Hungarynál
: Barát Ádám
: Barát Ádám
A Piramis Szentes Kft. marketing aktivitásának elemzése
: Lantos Csilla
: Lantos Csilla
A Törley pezsgő piacvezető marketingstratégiája
: Ballagó Lilla Barbara
: Ballagó Lilla Barbara
A Törley borcsalád bevezetése a hazai piacra
: Törőcsik Hanna Berta
: Törőcsik Hanna Berta
A pandémia hatása a Törley pezsgőpincészet működésére
: Gáncs Dorottya Anna
: Gáncs Dorottya Anna
A marketing menedzsment bemutatása a Törley pezsgőcsaládon keresztül
: Német Daniella
: Német Daniella
A Kvint-R Kft. nyomtatópiaci marketingstratégiájának, - aktivitásának elemzése, nyomtatópiac kutatása, marketing kampány tervezése
: Molnár Krisztina
: Molnár Krisztina
Investor'2005 Kft. elemzése
: Szivek Vanda Kornélia
: Szivek Vanda Kornélia
A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése
: Vén Bianca
: Vén Bianca
A Törley Pezsgőpincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Csikós Ágnes
: Csikós Ágnes
Piacvezető marketingstratégia a hazai pezsgőpiacon Törley Pezsgőpincészet Kft. vizsgálata
: Léber Alexandra
: Léber Alexandra
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Fülöp Zsolt
: Fülöp Zsolt
„Pezsdítő nyeremények" A Törley márka promóciós tevékenységének bemutatása és a 2003-as szezon aktivitásának kidolgozása
: Vass Gábor
: Vass Gábor
A bankok likviditása 2005-2015 között
: Varga Péter
: Varga Péter
Főbb demográfiai folyamatok 1990 és 2005 között
: Lovasné Avató Judit
Published: (2007)
: Lovasné Avató Judit
Published: (2007)
Karóra és ékszer webshop bemutatása, digitális marketing értékelése és jövőbeni lehetőségek
: Nagy Ágnes Klaudia
: Nagy Ágnes Klaudia
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
Statisztikai elemzések a magyar sajtóról 2005-2013
: Kajdi Dorottya
: Kajdi Dorottya
2016-os kommunikációs jogi körkép Magyarországon
: Vrbovszki Eszter
: Vrbovszki Eszter
Measuring customer satisfaction os Adversum Ltd.
: Karmazin Regina
: Karmazin Regina
Logisztikai szolgáltatások jelene és jövőbeni alakulása
: Kiss Imre Ákos
: Kiss Imre Ákos
Magyarország nyugdíjproblémájának kialakulása és jövőbeni fenntarthatósága
: Takács Katalin
: Takács Katalin
Oroszország jelenlegi és jövőbeni versenyképességének elemzése
: Orosz István
: Orosz István
Törley Pezsgőpincészet Kft vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolója alapján.
: Frindik Krisztián
: Frindik Krisztián
Gárdony Város Önkormányzata éves beszámolóinak elemzése és értékelése a 2005 - 2009 éves adatok alapján
: Gabrovits Eszter
: Gabrovits Eszter
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
Munkaerő-piaci folyamatok alakulása Magyarországon 2005-től napjainkig
: Sánta Norbert
: Sánta Norbert
A Törley Pezsgőpincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi-és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Bedő Zsuzsanna
: Bedő Zsuzsanna
Budapest turizmusának elemzése és jövőbeni fejlődési lehetőségei
: Cseh-Németh Dalma
: Cseh-Németh Dalma
A Gigatel Kft. jelenlegi és jövőbeni arculata
: Farkas Mónika
: Farkas Mónika
Turizmus jelentősége Szentendrén és jövőbeni fejlesztési lehetőségei
: Kovács Krisztina Klaudia
: Kovács Krisztina Klaudia
A Csabai Kolbászfesztivál újrapozícionálása és jövőbeni stratégiája
: Kolossváry Lilla
: Kolossváry Lilla
Summerfest, mint nemzetközi folklórfesztivál jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Krizsik Kata
: Krizsik Kata
Az egységes európai fizetőeszköz bevezetésének lehetőségei Magyarországon, 2005 őszén
: Kecskés Balázs
: Kecskés Balázs
Magyarország természeti erőforrásainak gazdálkodása az Európai Unióban, 2004/2005
: Hubai József
Published: (2005)
: Hubai József
Published: (2005)
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
Similar Items
-
A Duna Televízió fejlődése a megalakulástól a 2005-ös arculatváltásig
: Menczer Tamás -
Inventory menedzsment és jövőbeni tervek a Carrier CR Hungarynál
: Barát Ádám -
A Piramis Szentes Kft. marketing aktivitásának elemzése
: Lantos Csilla -
A Törley pezsgő piacvezető marketingstratégiája
: Ballagó Lilla Barbara -
A Törley borcsalád bevezetése a hazai piacra
: Törőcsik Hanna Berta