Az egyedi vállalati arculat kialakulását meghatározó arculati kézikönyv szabályrendszere a Matáv és a Seat példáján
Elmentve itt :
Szerző: | Mészáros Mónika Szilvia |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Arculati elemek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34079 |
Hasonló tételek
Az arculati kézikönyv szabályrendszere az Ovit Rt. vállalati gyakorlatában
: Máténé Lengyel Enikő
: Máténé Lengyel Enikő
A kriziskommunikációs kézikönyv szabályrendszere a vállalati gyakorlatban A Felső-Tisza-Vidéki Vízügyi Igazgatóság és a Swedwood Sopron Kft. kézikönyveinek összehasonlítása
: Komán Bernadett
: Komán Bernadett
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika
: Csere Mónika
A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
: Léránt Veronika
: Léránt Veronika
A Díszker Kft. arculati világa
: Zsiros Gréta
: Zsiros Gréta
Az MAN arculat
: Takács Nóra
: Takács Nóra
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
A projekt alapú oktatás intézményi implementációját segítő kézikönyv szükséges tartalmi elemeinek vizsgálata
: Dági Mónika
: Dági Mónika
A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában
: Tóth Relinda
: Tóth Relinda
Hogyan befolyásolja a média jelenléte a fiatal generáció társadalomba való beilleszkedését, értékrendjének kialakulását
: Pál-Botházy Emese Kinga
Megjelent: (2007)
: Pál-Botházy Emese Kinga
Megjelent: (2007)
Vállalati arculat bemutatása, elemzése, értékelése az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-én keresztül
: Szeitz Dorottya Szilvia
: Szeitz Dorottya Szilvia
Új kommunikációs arculat bemutatása egy hitelintézet példáján keresztül
: Tóth Anita Ilona
: Tóth Anita Ilona
A vállalati arculat bemutatása és hatásvizsgálata egy nemzetközi ingatlan-tanácsadó cég példáján keresztül
: Törő Nikolett
: Törő Nikolett
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
Minőségügy a logisztikában a Toyo Seat Europe Kft. működési gyakorlatában
: Salamon Stella
Megjelent: (2017)
: Salamon Stella
Megjelent: (2017)
Magyarországi autópiac bemutatása a Seat és a Cupra márka kapcsán
: Fazekas Donát
: Fazekas Donát
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Kézikönyv a tudományos életben a vélelmezett exportról nemzetközi üzleti oktatók számára
: Csekő Katalin, et al.
Megjelent: (2024)
: Csekő Katalin, et al.
Megjelent: (2024)
A Borsodi Műhely Kft. fejlődéstörténete, marketingstratégiája, és arculati megújulása
: Péter Júlia
Megjelent: (2013)
: Péter Júlia
Megjelent: (2013)
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
Arculati hatásvizsgálat a Sió-Eckes Kft. és fő márkája a SIÓ tükrében
: Sári Kinga
: Sári Kinga
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Alkoholpiaci árakat meghatározó trendek
: Hancz Alexandra
: Hancz Alexandra
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
Egyedi alkalmazásfejlesztése, dokumentálása és bevezetése
: Nagy Alexander István
: Nagy Alexander István
Egyedi alkalmazás fejlesztése és dokumentálása
: Balassa Viktor
: Balassa Viktor
Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására
: Boller Eszter
: Boller Eszter
A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán
: Nagy Berndett Blanka
: Nagy Berndett Blanka
Szervezeti változások az egyedi gyártás területén a versenyképesség megőrzése érdekében
: Farkas Mónika
: Farkas Mónika
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
Vállalkozás szervezeti felépítését meghatározó jellemzők
: Székely Veronika Viola
: Székely Veronika Viola
Magyarország meghatározó gyógyszergyártóinak gazdasági elemzése
: Rákóczi Gergely Máté
: Rákóczi Gergely Máté
A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme
: Éger Norbert
: Éger Norbert
Atipikus foglalkoztatási formák és a diákszövetkeztek egyedi szerepe a munkaerőpiacon
: Horváth Szilvia
: Horváth Szilvia
Egyedi igények kezelése a Cake Shopban
: Keresztes Vanessza
: Keresztes Vanessza
A Zalaco Zrt. egyedi termelésirányítási rendszere
: Keresztes Vivien
: Keresztes Vivien
Egyedi alkalmazásfejlesztése és dokumentálása és bevezetése
: Tóth Vivien
: Tóth Vivien
Hasonló tételek
-
Az arculati kézikönyv szabályrendszere az Ovit Rt. vállalati gyakorlatában
: Máténé Lengyel Enikő -
A kriziskommunikációs kézikönyv szabályrendszere a vállalati gyakorlatban A Felső-Tisza-Vidéki Vízügyi Igazgatóság és a Swedwood Sopron Kft. kézikönyveinek összehasonlítása
: Komán Bernadett -
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika -
A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
: Léránt Veronika -
A Díszker Kft. arculati világa
: Zsiros Gréta