Execution and effects of repositioning of TV2
Elmentve itt :
Szerző: | Kós Gabriella |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kereskedelmi televízió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34130 |
Hasonló tételek
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
Marriott Executive Apartments bemutatása
: Merbler Dóra
: Merbler Dóra
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Cloud-based marketing technologies, strategies and execution
: Mesterca Laura
: Mesterca Laura
Repositioning of Sió brand – how can a domestic brand be successful against international competitors
: Varga Petra
: Varga Petra
Factors cause food waste in Executive Lounge at the Ritz- Carlton Budapest
: Nguyen Thi My Linh
: Nguyen Thi My Linh
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda
: Bárdy Orsolya Melinda
Analysis of the management and execution of Youth Speak Forum from the perspective of participants, partners and organisers
: Boda Boglárka
: Boda Boglárka
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
The study and assessment of the executed regional tourism development in Szolnok and the examination of the potential future development opportunities
: Csabai Tamás
: Csabai Tamás
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
Szakmai gyakorlatom a Zugló TV-nél
: Prokaj Ádám
: Prokaj Ádám
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
Applicable Tools For Increasing Client Retention Rate In The Executive Search Market Special Focus On Unique Customer Satisfaction Surveys With A Changed Perspective In Question Phrasing
: Kiss József Péter
: Kiss József Péter
How to improve the central strategy execution of a leading banking group regarding Central and Eastern Europe.
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
Áfa tv alkalmazása egy autókereskedéssel foglalkozó vállalkozásban
: Karsaine Kufakisz Mária
: Karsaine Kufakisz Mária
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A Vaják című tv-sorozat hatása a magyar filmturizmusra
: Zsobrák Luca
: Zsobrák Luca
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Az ATV és a HírTv esti híradóinak elemző összehasonlítása
: Berecz Katalin
: Berecz Katalin
Streamerek által használt videókártyák és processzorok elemzése a Twitch.tv-n
: Kaya Ádám
: Kaya Ádám
The Power of Portrayal - Media Influence on Marketing Advertising PR Through Analysis''The Boys'' TV Show
: Oltai Márk György
: Oltai Márk György
A TV cserefolyamat teljesítménymérése és fejlesztési lehetőségei a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Anonim Anonim
: Anonim Anonim
Reading between the lines TV2
: Koltai Andrea
: Koltai Andrea
Hogy veszik át a streaming szolgáltatók a TV szerepét, avagy a streaming felemelkedése
: Pogonyi Patrik
: Pogonyi Patrik
Tanítás 2.0
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
A marketingszervezet szerepe, tevékenysége az Antenna Hungária Zrt-nél, kifejezetten a mindigTV szolgáltatás kapcsán
: Peiszerné Gidai Anett
: Peiszerné Gidai Anett
Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában
: Papp Gabriella
: Papp Gabriella
A készletek a magyar és a nemzetközi számvitelben, a Studio Moderna 2000 Tv Shop Kft. készletei
: Vályi Kitti
: Vályi Kitti
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
A Szimpla Kert tevékenységének elemzése a 7P alapján
: Kós Gábor
: Kós Gábor
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
A K2 Színház marketingstratégiája
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
Nord Stream 2 A perspective of political and economic aspects in German and Russian Energy relations
: Ganbaatar Ganchimeg
: Ganbaatar Ganchimeg
The development of Ukraine’s Web 2.0 diplomacy
: Derkach Nadiia
: Derkach Nadiia
Ingyenesség 2.0 az internet hatása az üzleti modellek alakulására
: Hitzinger András
: Hitzinger András
Case 2 We All Need to Dress –But at What Cost? An Introduction to Current Practices and Developments in the Fashion Industry
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2021)
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2021)
Hasonló tételek
-
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes -
Marriott Executive Apartments bemutatása
: Merbler Dóra -
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella -
Cloud-based marketing technologies, strategies and execution
: Mesterca Laura -
Repositioning of Sió brand – how can a domestic brand be successful against international competitors
: Varga Petra