Az OTTO Katalógusáruház bemutatása külkereskedelmén keresztül
Saved in:
Main Author: | Sándor Orsolya |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Külkereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34174 |
Similar Items
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
: Balázs Adrienn
: Balázs Adrienn
A beszerzési és beszállítóértékelési folyamatok elemzése az Otto Fuchs Hungary Kft. gyakorlatában
: Virga Réka Boglárka
: Virga Réka Boglárka
Az Audi Hungaria Motor Kft. készletoptimalizálási folyamata az R4 Otto motorgyártás területén
: Csonka Gergely
: Csonka Gergely
Áruszállítási folyamatok bemutatása egy laborszolgáltatón keresztül
: Blahovics Orsolya
: Blahovics Orsolya
Fair trade bemutatása egy konkrét vállalkozáson keresztül
: Müller Orsolya
: Müller Orsolya
Belső ellenőrzés rendszerének bemutatása egy tankerületi központ tevékenységén keresztül
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
Az adótervezés bemutatása az Adytum Divum Kft. példáján keresztül
: Peller-Nehéz Orsolya Zsófia
: Peller-Nehéz Orsolya Zsófia
Egy sikeres termékbevezetés bemutatása a Xultophy inzulinkészítmény példáján keresztül
: Csáki Orsolya
: Csáki Orsolya
Marketingstratégia koncepció bemutatása a NESCAFÉ Dolce Gusto márkán keresztül
: Füri Orsolya
: Füri Orsolya
A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül
: Bolla Orsolya
: Bolla Orsolya
A számvitel és az adózás kapcsolatának bemutatása a Bacsa János Dohánykereskedelmi Betéti Társaságon keresztül.
: Machlik Orsolya Eszter
: Machlik Orsolya Eszter
A rendezvényszervezés fejlődése és bemutatása az Abacus Hotel Business & Wellness Hotel **** Superiorban, a DM Kft. rendezvényének gyakorlatán keresztül
: Géczi Orsolya
: Géczi Orsolya
A személyi ösztönzésre alkalmazható béren kívüli juttatások lehetőségeinek bemutatása egy hazai nagyvállalaton keresztül
: Sándor-Darabont Anett
: Sándor-Darabont Anett
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Áfabevallás bemutatása folyamatelemzésen keresztül
: Bober Dávid
: Bober Dávid
Az exportösztönzés eszközrendszerének bemutatása Kína stratégiáján keresztül
: Páncél Dávid
: Páncél Dávid
Elektronikus kereskedelem bemutatása az Alibaba vállalaton keresztül
: Li Lu Anikó
: Li Lu Anikó
Az elektronikus kereskedelem bemutatása az Amazon példáján keresztül
: Hámori Mátyás
: Hámori Mátyás
Az elektronikus kereskedelem bemutatása az Alibaba vállalaton keresztül
: Holló Mónika
: Holló Mónika
Az online marketingkommunikáció bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Kiss Bálint
: Kiss Bálint
Agilis szervezetfejlesztés az OTP Bank példáján keresztül
: Ferencz Sándor Zsolt
: Ferencz Sándor Zsolt
Ügyviteli,- ügyfeldolgozó rendszerek bemutatása
: Jókai Sándor
: Jókai Sándor
Marketingkommunikáció bemutatása a szállodaiparon keresztül
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Diákszervezetek szerepe a nemzetköziesedésben az AIESEC Magyarország példáján keresztül
: Ecsedi Orsolya
: Ecsedi Orsolya
Az ellátási lánc hatékonyságának bemutatása az Alpro példáján keresztül
: Becker Barbara
: Becker Barbara
Az elektronikus kereskedelem bemutatása a UPC példáján keresztül
: Juhos Szabina
: Juhos Szabina
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
Az Egri Borrégió bemutatása a Petrény borászaton keresztül
: Torma László
: Torma László
A MEGOSZTÁSOK GAZDASÁGTANÁNAK BEMUTATÁSA AZ Airbnb PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Kiss Péter Lajos
: Kiss Péter Lajos
Az ital fogyasztási szokások bemutatása koktélbárok példáján keresztül
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A Royal Spa bemutatása az ESPA-n keresztül
: Horváth Szandra
: Horváth Szandra
Az egészségturizmus bemutatása a budapesti törökfürdők példáján keresztül
: Sáfrán Judit
: Sáfrán Judit
Az egészségügyi marketing bemutatása a Diaverum marketingtevékenységén keresztül
: Szepesi Gyöngyvér
: Szepesi Gyöngyvér
Az egyéni vállalkozás működésének bemutatása a vállalkozásunkon keresztül
: Szakolczi Klaudia
: Szakolczi Klaudia
A CSR tevékenység bemutatása az AIESEC szervezetén keresztül
: Gál Flórián
: Gál Flórián
A digitalizáció hatásának elemzése az OTP Bank Nyrt-n keresztül
: Nagy Orsolya
: Nagy Orsolya
Az adományszervezésben alkalmazott kommunikációs stratégia bemutatása az UNICEF-en keresztül
: Oltyán-Stevenson Natalie
: Oltyán-Stevenson Natalie
Miért jó az ingyenesség? Avagy a freemium modell bemutatása
: Poór Sándor Szabolcs
: Poór Sándor Szabolcs
Az üzemanyagkártya üzletág kockázatelemzése. A DKV Euroservice GmbH + Co. KG tevékenységének bemutatása
: Kóródy Sándor
: Kóródy Sándor
Similar Items
-
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna -
A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
: Balázs Adrienn -
A beszerzési és beszállítóértékelési folyamatok elemzése az Otto Fuchs Hungary Kft. gyakorlatában
: Virga Réka Boglárka -
Az Audi Hungaria Motor Kft. készletoptimalizálási folyamata az R4 Otto motorgyártás területén
: Csonka Gergely -
Áruszállítási folyamatok bemutatása egy laborszolgáltatón keresztül
: Blahovics Orsolya