A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
Saved in:
Main Author: | Olasz Dávid Viktor |
---|---|
Other Authors: |
Mester-Rácz Orsolya
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | BioTechUSA influencer marketing marketing reklámok hatása a fogyasztókra táplálék kiegészítők |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35497 |
Similar Items
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata
: Papp Dávid
: Papp Dávid
A BioTech USA Kft. tevékenységének elemző bemutatása, fókuszban a fogyasztói szokások
: Német Dóra
: Német Dóra
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán
: Melts Adrienn
: Melts Adrienn
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
Kiegészítő egészségbiztosítások alternatívái
: Kovács Adrienn
Published: (2014)
: Kovács Adrienn
Published: (2014)
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Reklámok világa, fajtái, jellemzői, illetve a televíziós reklámok befolyása és pszichológiai kihatásai a fogyasztókra
: Baráth Márk
: Baráth Márk
Teljesítménynövelők, táplálék kiegészítők és pszichoaktív szerek fogyasztási szokásai a középiskolások körében
: Jelinek Ágnes Gyöngyi
: Jelinek Ágnes Gyöngyi
A globális értékláncok - A ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. példája
: Mátyási Konrád
: Mátyási Konrád
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
Spin & Go pókervariáns a kiegészítő jövedelemért
: Bencsik János Bence
: Bencsik János Bence
Magyar és az egyiptomi reklámok kulturális különbségei és pszichológia hatásuk a fogyasztókra
: Hefzi Lejla
: Hefzi Lejla
Egy új étrend-kiegészítő termék marketingstratégiája
: Csordás István
: Csordás István
Európai Uniós vissza nem térítendő támogatással megvalósított beruházás számviteli sajátosságai a „Mould Tech” Kft. üzemcsarnok beruházásának példája alapján
: Sikler Henrietta
: Sikler Henrietta
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd
: Váradi Szilárd
A kiegészítő biztosítások helye, szerepe a magyar egészségügyben
: Erdős Judit
: Erdős Judit
A beszámoló és kiegészítő melléklet kötelező tartalmi elemei
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
FinTech
: Molnár Ádám
: Molnár Ádám
Okosórák a fogyasztók szemszögéből – divatos kiegészítő vagy kihasználható technológia?
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei A berlini Fragrances bár példája alapján
: Weigert Viktor
: Weigert Viktor
Magyarország befektetési környezetének bemutatása a Bio Trout Kft. zöldmezős beruházási projektje alapján
: Nyúl Bettina
: Nyúl Bettina
Economic relations between USA-China and USA-China trade war.
: Noman Aseel Ahmed
: Noman Aseel Ahmed
FinTech Disruptions in wealth management
: Eckert Emília Viola
Published: (2019)
: Eckert Emília Viola
Published: (2019)
FinTech Disruptions in Wealth Management
: Eckert Emília Viola
: Eckert Emília Viola
Az Első Rendőri Kiegészítő Nyugdíjpénztár gazdálkodásának komplex átvilágítása és minősítése
: Kerekes Annamária
: Kerekes Annamária
Egy bio mezőgazdasággal foglalkozó vállalkozás komplex elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Monori Dóra
: Monori Dóra
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Similar Items
-
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter -
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter -
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter -
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa -
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György