A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Perényi Miklós Péter
További közreműködők: Granát Marcell
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ármarketing
direkt marketing
e-marketing - elektronikus marketing
értékesítés
fogyasztás
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35515
Leíró adatok
Kivonat:Kutatási kérdésem a következő: napjainkban milyen tényezők befolyásolják a fogyasztót szemüveg vásárlás során és ezek hogyan hatnak egymásra? A vizsgált tényezők között szerepelnek például: korosztály, földrajzi elhelyezkedés, anyagi háttér és a vállalatok marketing stratégiája. Ezt itthoni viszonylatban egy saját primer kutatás segítségével vizsgálom. Kutatási célom, hogy olyan információkat gyűjtsek, amelyek révén minél részletesebben meg tudom ismerni a fogyasztók szemüveg vásárlási szokásait. Ezen felül betekintést szeretnék nyerni abba, hogy mennyire ismerik itthon a márkás szemüvegkereteket, továbbá mennyit hajlandók kifizetni egy adott szemüvegért. A tanulmány alapját egy online kitölthető kérdőív adja, melyből kvalitatív és kvantitatív információkat nyertem ki. Szakdolgozatom ezen témájának választása mögötti fő motivációm, hogy jelenleg is ezen a területen dolgozom.