A gerillamarketing és az alternatív marketingkommumikációs eszközök alkalmazása az z generáció elérése érdekében
Elmentve itt :
Szerző: | Takács Péter |
---|---|
További közreműködők: |
Czirle Máté
Szánthó Dr. Zsuzsanna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | alternatív gerillamarketing influencer marketingkommunikáció Y generáció Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35558 |
Hasonló tételek
Közösségi média és influencer marketing alkalmazása vállalati és értékesítési célok elérése érdekében
: Erdész Szabina Krisztina
: Erdész Szabina Krisztina
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
Gerillamarketing a bankszektorban
: Maloviczki Laura
: Maloviczki Laura
A gerillamarketing jelentősége napjainkban
: Fehér Anna Katinka
: Fehér Anna Katinka
Gerillamarketing, a láthatatlan reklám
: Fanda Zoltán
: Fanda Zoltán
A Z generáció fogyasztói magatartása, reklámmal kapcsolatos attitűdjei és elérése
: Pervai Luca
: Pervai Luca
Gerillamarketing a hazai startupok világában
: Szabó Jenifer Andrea
: Szabó Jenifer Andrea
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Lehetőség, figyelemfelkeltés, meghökkentés, avagy a Gerillamarketing szerepe
: Márczi Levente Zoltán
: Márczi Levente Zoltán
Online marketing - hogyan fejleszthetőek egy turisztikai régió online marketingeszközei a sikeresség elérése érdekében?
: Vass Edit
Megjelent: (2014)
: Vass Edit
Megjelent: (2014)
A gerillamarketing fejlődése a technológiával és az érzelmekre gyakorolt hatása
: Jakab Luca Kamilla
: Jakab Luca Kamilla
Madarat tolláról, embert mobiljáról? – Avagy az Y-generáció elérése mobilon
: Fehér Anna
: Fehér Anna
Controlling lehetőségei a logisztikában - Logisztikai tender elemzése és pályázat készítése a maximális jövedelmezőség elérése érdekében
: Jantos Anita
: Jantos Anita
Alternatív helyszínek és eszközök a coachingban
: Stöckert Dr. Dávid
: Stöckert Dr. Dávid
Egy gerillamarketing tevékenységekkel foglalkozó reklámügynökség létesítése és piaci bevezetése
: Debreceni Tomazina
: Debreceni Tomazina
A Suzuki piaci térnyerése a magyar autópiacon, avagy hogyan pozícionáljuk a termékünket a siker elérése érdekében.
: Szabó Róbert László
: Szabó Róbert László
Kommunikációs eszközök alkalmazása a fiatal generáció közlekedésre nevelésében
: Bartos Anita
: Bartos Anita
Alternatív meghajtású járművek alkalmazása a közösségi közlekedésben
: Kamarás Máté
: Kamarás Máté
A tudásmenedzsment kihívásai és alkalmazása az Y és Z generáció szemszögéből
: Maróti Adrienn
: Maróti Adrienn
SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN
: Jóka Alexa Viktória
: Jóka Alexa Viktória
Új kommunikációs formák és alternatív eszközök a magyar autóiparban
: Sóstói Tamás
: Sóstói Tamás
Önérvényesítési célok elérése a coaching segítségével
: Berkes Patricia
: Berkes Patricia
A fiatal célcsoportok elérése digitális eszközökkel
: Tardi Katalin
: Tardi Katalin
A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére
: Takács Máté
: Takács Máté
Mikrovállalkozások magasabb színvonalú szolgáltatás nyújtásának elérése
: Ördög Katalin Ilona
: Ördög Katalin Ilona
VISSZA A JÖVŐBE! Akcióterv a generációváltásra egy versenyképes, modern rendszerrel működő családi vállalkozás elérése érdekében, a szervezeti stratégiánk fejlesztésének tekintetében
: Pék Júlia Flóra
: Pék Júlia Flóra
Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére
: Schiszler Dóra
: Schiszler Dóra
Alternatív marketing avagy Marketingkommunikáció az alternatív színházak körében
: Jónás Anna
: Jónás Anna
Adatvizualizációs eszközök alkalmazása az üzleti intelligenciában
: Csalár Ákos
: Csalár Ákos
A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel
: Toldi Nóra
: Toldi Nóra
Versenyelőny elérése a beszerzés és készletezés újratervezésével az Európa Cégcsoportnál
: FIGLER ZOLTÁN
: FIGLER ZOLTÁN
Digitális eszközök, IKT eszközök alkalmazása a tanórákon
: Fekete Ivett
: Fekete Ivett
IKT eszközök alkalmazása és hatása az oktatásban
: Pintérné Szatmári Angéla
: Pintérné Szatmári Angéla
Az alternatív pénzek jövője
: Lapka Gergő Tibor
: Lapka Gergő Tibor
Az alternatív iskolák kommunikációja
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Drónfelvételek alkalmazása a növény- és természetvédelemben a környezeti hatások csökkentése érdekében
: Bíró Lóránt, et al.
Megjelent: (2023)
: Bíró Lóránt, et al.
Megjelent: (2023)
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
Generációs különbségek az Infokommunikációs eszközök használatában
: Sándor Anna
: Sándor Anna
Szabadidős- és konferenciaturizmus új jelenségei Alternatív közlekedési eszközök használata a turizmusban (elektromos roller/segway/közlekedési eszközök)
: Várady Balázs
: Várady Balázs
Hasonló tételek
-
Közösségi média és influencer marketing alkalmazása vállalati és értékesítési célok elérése érdekében
: Erdész Szabina Krisztina -
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes -
Gerillamarketing a bankszektorban
: Maloviczki Laura -
A gerillamarketing jelentősége napjainkban
: Fehér Anna Katinka -
Gerillamarketing, a láthatatlan reklám
: Fanda Zoltán